zwanger of niet???

hoi mees79,

Ik ben eigenlijk pas in me eerste ronde we zijn nu pas echt begonnen de maand ervoor was niet serieus. Maar jij denk dat ik niet zwnager ben ik denk aan de ene kant ook van niet want ik heb geen pijn in me borsten en die krampen zijn nu ook weg. Ik wou eigenlijk vrijdag gaan testen maar ik denk dast ik gewoon tot 16 augustus afwacht en me cyclus is dan 36 dagen het kan zeker ook nog langer duren voordat ik ongi wordt of niet.???

hoi NIcole77,

Waar kan ik dat vinden van de volle maan????

Hai Eenzaam,

Ik zou gewoon wachten tot je Nod dag.
Het is niet altijd makkelijk dat wachten maar het is ook zonde van al je testen.
Meestal werken ze gewoon nog niet voor je Nod dag.
Ik had deze maand van allerlei kwaaltjes en ben helaas gewoon ongi geworden vandaag.
Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik nergens last van had en ook ongi werd.
Ik geloof dus niet meer in die kwaaltjes, het is gewoon elke keer weer afwachten.

Veel succes
liefs Bibbi

Hoi Mees, ik weet precies wat je bedoeld hoor. Als ik hoor dat er weer een vrouw zwanger is, dan denk ik ook altijd wel: "ik wil oooook!!!!" Ik probeer er niet al te veel mee bezig zijn maar dat is niet altijd even makkelijk. Ik heb al een zoontje van 2,5 en die houd me wel bezig gelukkig. Wat dat betreft ben ik al lang blij dat ik in ieder geval al een kindje heb. Zijn jullie wel al lang intensief bezig dan? Wij wel, dat wil zeggen, ik weet precies wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en wij zorgen altijd wel voor voldoende zaadjes tegen die tijd.
We houden elkaar zeker op de hoogte!

Hoi Eenzaam, ik heb deze data van mijn collegaatje. Zij heeft zo'n agenda waar dat soort dingen standaard in staan. Verder weet ik eigenlijk ook niet waar je die data kan vinden. Ik had wel begrepen dat je op maan.pagina.nl meer informatie kunnen vinden. Eenzaam, mag ik je iets persoonlijks vragen? Vanwaar de naam eenzaam? Als je er niet op in wilt gaan begrijp ik dat volkomen hoor!

Groetjes Nicole

Nicolle77,

Ik heb de naam eenzaam gekozen, omdat ik geen naam wist en dezer kwam het eerst in me op. En omdat ik bang ben dat het bij mij lang gaat duren voordat ik zwnager wordt ik ben er denk ik ook teveel mee bezig met zwanger worden maar ik kan het maar niet uit me hoofd laten

Hoi eenzaam, waarom denk je dat het lang zalen duren voor je zwanger bent? Heb je hier aanwijzingen voor? Ik hoop voor je van niet natuurlijk.
Er zijn maar weinig meiden bij wie het de eerste x raak is dus daar hoef je echt niet over in te zitten.

Kop op en het gaat ons allemaal wel een x lukken! Er er teveel mee bezig zijn herken ik wel hoor! Nu is het wat minder maar tegen de tijd dat ik weer ongesteld moet worden begint het allemaal wel te kriebelen hoor!
x-mees

Hoi Mees,

Ik heb er geen aanwijzingen voor. Maar omdat je zoveel leest dan ben ik bang van zal mij dat ook gebeuren?? Ik ben heel ongeduldig. Hoe lang ben jij eigenlijk al bezig.?

Hoi,

Klopt het dat als je te gespannen bent met gemeenschap dat het dan meestal ook niet lukt om zwanger te worden, want als ik gemeenschap heb dan denk ik er wel heel de tijd aan van zou het raak zijn dus ik ben niet relaxed tijdens de gemeenshcpa

Terug
Bovenaan