Zwanger of niet??

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">zwanger of niet ?!!!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">vorige maand deze testen gebruikt.. kwam vals streepje omdat hij super dun was en niet zo breed als het controle streepje.. contact met verkoper gehad en klopte idd… </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">nu had er 30 besteld en nog heel veel</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">over dus net weer gedaan. Kwam een streepje en even breed als het controle streepje! Er was een vriendin hier die er ook 1 heeft gedaan en die bleef echt wit ! Ze zijn wel licht maar ik zie wel 2 keer een streepje! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Wat denken jullie ? De bovenste test is van Mn vriendin en de onderste 2 van mij…. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">sowieso heb ik geen idee van Mn cyclus deze maand dus ik heb maar gewoon getest </p>

Hey! 
zoals ik het zie is de test positief. Probeer het morgen of over 2 dagen nog eens. 
dan heb je direct duidelijkheid! 

succes ! :) 

Ik zie op de middelste test geen tweede streep. Op de onderste wel, maar die test lijkt een beetje verzopen te zijn. Zit er niet teveel urine op? Dat kan namelijk geloof ik voor een false positive zorgen. Ik zou het ook over twee dagen nog eens doen. Als je inderdaad zwanger bent zou je dan een dikkere/ duidelijkere streep moeten krijgen

Wat Liesle zegt inderdaad. Zijn dit testen van Sensitest? Je laatste test is inderdaad verzopen (teveel urine gebruikt) en zij hebben zelfs letterlijk op de website staan dat als je teveel urine gebruikt, er een tweede streep kan komen.
Dit testresultaat is helaas ongeldig....
Probeer het morgen of overmorgen nog eens en hou je echt aan de gebruiksaanwijzing. Niet teveel urine gebruiken.

Bedankt voor de reacties ! 
Had er nog 1 met water en 1 met urine gedaan en die met urine kwam weer een vaag streepje en met water bleef wit... dus toch nog hoop! Maar doe het idd over 2 dagen gewoon nog een keer ! 

Oehhh dat klinkt hoopvol. Als het staafje (op de twee streepjes na) verder spierwit blijft na het testen, is het goed. Ik ben heel benieuwd. ?

Terug
Bovenaan