Zwanger of niet??

https://www.mupload.nl/img/et3tfeq.jpeg

Gewoon weer het zelfde... dus of het is nog heeeeeel vroeg of ze zijn gewoon kut ? 
maar nog steeds wel raar dat hij met water wit blijft en urine dit komt..
heb ook echt geen idee van mijn cyclus deze maand. Gebruik ovulatie testen en had op 19 nov en 22 nov beide een donkere test. Daarna zijn ze af gaan lopen. Mn temp is na de 22e wel 0.2 om hoog gegaan

Ik zie hem hoor! En deze is niet verzopen. Het is niet gek dat het streepje zo licht is nog. Zeker in het begin loopt het hcg langzaam op. Heb je het wel met ochtend urine gedaan? En is dit er eentje van Sensitest? Die hebben namelijk echt geen indroog streepjes. Mijn testen begonnen op mijn NOD ook zo licht. Zelfs nog lichter, want ik kreeg het niet een soort de foto.
Dus eh... het lijkt er toch echt op hoor. ?

Nee het is geen sensitest. Is van thuis testen. 
Is idd met ochtend urine. Maar hij is niet donkerder dan gisteren.. 
had nog een vroege action test liggen en die is negatief.. 

Is echt niet vreemd. Bij mij liepen ze de eerste week pas iedere 3 dagen een beetje op. Dat ging heel langzaam. Ik zou er nu even een dag tussen laten (als je je in kan houden ?) en overmorgen weer eens testen met dezelfde dipstick. Die van de Action zal misschien met wat meer hcg nodig hebben dus dat kan goed dat die nog negatief uitslaat. Even met dezelfde testjes blijven testen.

Terug
Bovenaan