Zwanger of niet??

[quote quote=10270724]Ninaapie ik weet het verder ook niet hoor, maar kwam dit meerdere keren tegen (onder andere op huisarts websites dus). Maar ik heb regelmatig blaasontsteking dus dan ga ik het zeker eens testen! Eerst zien dan geloven [/quote]
Oh das een goeie! Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt dan inderdaad. Niet dat ik je een blaasontsteking gun haha. Ellende is dat.
Ik zag het inderdaad ook op verschillende websites staan. Wat me opviel dat is zowat dezelfde tekst steeds gebruikt wordt. Het lijkt dus wel van 1 bron afkomstig te komen en gekopieerd door de rest. Ik ben een sceptisch en eigenwijs typje wat dat betreft en ga liever af op de kennis van de experts. Maar wie weet, misschien is het echt wel zo.

Ah zonde Lissrose, maar ik begrijp het wel hoor dat de moed je in de schoenen zakt. Misschien de volgende keer testen met een merk dat goed bekend staat? Direct wat kvk 2v5 inslaan of bijvoorbeeld Sensitest dipsticks. En dan deze stomme testen weg doen. En blijf dan ook wel even met hetzelfde merk testen. Als je van alles door elkaar gaat doen wordt je helemaal gek. Ze reageren toch allemaal net even anders. Als je gewoon een goed merk hebt, dan kan je daar echt wel op vertrouwen.

Toch blijf ik nog voor je duimen voor deze ronde hoor. ?

ah fleurbo echt rot... 
ik krijg vandaag weer testen binnen. na paar dagen toch nog maar een keer weer testen. 
heb wel weer die zelfde gekocht om te kijken of ze oplopen. en daarnaast nog andere. pff al heel veel geld kwijt aan testen deze maand hahaha kan er ook nog wel bij naast al die cadeautjes ;) 

Terug
Bovenaan