Zwanger... of niet?

heey desiderio75

bedankt,
ik voel me nog steeds raar, jah sorry het klinkt mischien heel raar.
maar ik voel me echt zwanger.
ook is me nu verteld dat thuis testen geen zin hebben schijnbaar (dat kon hij ook eerder vertellen als hij in de computer had gekeken)
mijn pds medicijnen beinvloeden teveel de test alleen een bloedtest bied 100% zekerheid.
maar hij zegt nee er is nix meer in je buik.
ik ben zo onzeker hierover wat moet ik nou ?
waarom voel ik me nog steeds zo.
misselijk moe pijn in me buik.

kus Jokey

He Dames,

Ben gister ongesteld geworden, maar kan er wel mee leven.

Het was pas de 1e ronde, en we hebben uiteidelijk geen haast,
we zijn beide nog erg jong... en vitaal... hahahaha, het vast goed.

Hoe zijn de ontwikkelen bij jullie?

Kus

Pipootje, any news? Nog eens getest? Hoop dat je nog een beetje in spanning zit en dat er nog geen rood te zien is!

Jokey,
ik ben ook de weg helemaal kwijt, twee dagen ongesteld, 1 dag helemaal miks en gisteren eenmalig bruin  Gisteren negatiev bloedtest (HCG minder dan 1) dus de hele week al pijn komt dus gewoon door die kl**e pil!
We gaan gewoon samen aftellen, toch meiden?
Liefs

Lucia

Ik ben even een paar dagen niet op het forum geweest, om even wat minder met het onderwerp bezig te zijn.
ik snap er niets van: geen nod, maar ook nog steeds negatieve testen. :(

Ik ben onder behandeling van gyn. en mijn eerste ronde was dan ook met clomid. Ik ga morgen maar even bellen wat we nu verder moeten gaan doen. Echt heel raar.

Inmiddels zijn de verschijnselen ook stukken minder: alsof er geen hormoon meer in mijn lijf zit. (zoals je je ook kunt voelen na de rode duivels...)

ik ben een beetje in de war.

ok ik heb met de gyn gesproken. volgende week moet ik langs voor onderzoekjes, denk ik.

Mon Reve, jij succes de volgende ronde ;)

quote: desiderio75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 10:43:13'));

Pipootje, any news? Nog eens getest? Hoop dat je nog een beetje in spanning zit en dat er nog geen rood te zien is!

Jokey,
ik ben ook de weg helemaal kwijt, twee dagen ongesteld, 1 dag helemaal miks en gisteren eenmalig bruin  Gisteren negatiev bloedtest (HCG minder dan 1) dus de hele week al pijn komt dus gewoon door die kl**e pil!
We gaan gewoon samen aftellen, toch meiden?
Liefs

Lucia

heey lucia

jah ben bij de gyn geweest en wert heel lullig afgescheept met je bent toch maar zo jong dus alle tijd .
echt een lul maar goed sorry voor mijn taalgebruik. ben beetje pist off.
vandaag ook negatief bloedtest.
mijn misselijkheid is er niet meer wel de buikpijn hij zegt dat komt door stress dus jah .
maar jah deze ronde wordt denk nix omdat mij boyfriend in engeland zit dus helaas en denk dat hij niet terug is voor mijn eisprong maar wie weet.

gr jokey  

wat vervelend jokey, dat je zo werd afgescheept.
Gelukkig heb ik een begripvolle gyn.
Ik voel me eigenlijk nog steeds zwanger. Enorm grote (gevoelige) borsten (het valt anderen ook op) en vanochtend ook weer misselijk. Zo raar....
Volgende week weet ik meer. Maar ja, nu dus nog een week wachten!!

jullie zijn nog aan het ontpillen.
ik heb ook overal last van.
rugpijn,buikpijn,misselijk,emotioneel,moe.
mijn nod is de 26 ste.

gr yvon

Terug
Bovenaan