Zwanger of niet???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik weet niet of ik zwanger ben of niet!

Ik ben 8 augustus voor het laatst ongesteld geweest. Mijn cyclus verschilt nogal, de ene keer 25 dagen, de andere keer 29 dagen etc. Afgelopen woensdag heb ik een test gedaan, deze was negatief. Ik dacht, nou dan wacht ik tot vrijdag, dan zou het dag 29 zijn. Vrijdag dus weer getest, negatief. Vandaag, dus dag 31 van mijn cyclus ben ik erg misselijk en ook heb ik sinds een paar dagen hele pijnlijke borsten, ze lijken ook veel groter! Morgen nog maar een test doen. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar die testen???

Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt?? Ik word er gek van!! Ik hoop echt dat ik zwanger ben.. Volgens internet zou ik 15 mei uitgerekend zijn..

Groetjes Maaike

Hoi hoi,

het zou of kunnen dat je cyclus nu anders is dat je er teveel mee bezig bent om zwanger te worden en dan dat je lichaam symptomen van een zwangerschap overneemt.
had ik wel last van en nog meer meiden hier op het forum en op andere forums.
Ikzelf ben 18 maanden bezig geweest om zwanger te worden en as er ook teveel me bezig.
En toen we zwanger bleken te zijn had  ik nergens geenlast van.
Maar het kan ook zijn dat je hcg gehalte nog te laag is en dat de test over een paar dagen/ weken wel positief is.
Bij de ene vrouw is het   hcg gehalte heel snel hoog genoeg om de test positief te laten zijn. Bij een andere duurt dat wat langer.

Succes.

Groetjes Fanny

Hoi Fanny,

Misschien ben ik er inderdaad wel teveel mee bezig..

Ik heb al een dochtertje, ze wordt in oktober 2. Toen ik zwanger raakte van haar was ik er helemaal niet mee bezig en ik had nergens last van. Ben ook nooit misselijk geweest.. Vooral die pijnlijke borsten vind ik heel raar!

Morgen ga ik nog maar een test doen.. Afwachten!
Hoelang ben je nu zwanger?

Groetjes Maaike

quote: mikeymike147 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2008 20:41:45'));

Hoi Fanny,

Misschien ben ik er inderdaad wel teveel mee bezig..

Ik heb al een dochtertje, ze wordt in oktober 2. Toen ik zwanger raakte van haar was ik er helemaal niet mee bezig en ik had nergens last van. Ben ook nooit misselijk geweest.. Vooral die pijnlijke borsten vind ik heel raar!

Morgen ga ik nog maar een test doen.. Afwachten!
Hoelang ben je nu zwanger?

Groetjes Mickey

Hoi Maaike,

gefeliciteerd met je zwangerschap.
Lekker van genieten.
Zo zie je maar dat elkezwangerschap anders is.
Ik had tot nu toe nergens last alleen begint de bloeddruk omhoog te gaa.
Maar wordt in de gaten gehouden.

groetjes Fanny

Allereerst GEFELICITEERD!!!
Leuk zo'n kleintje op komst!

Maar pijnlijke borsten raar?!
Je hoort dat echt wel vaker hoor!

Heb dat zelf ook een aantal weken gehad, alleen er naar wijzen was voor mij al genoeg om mijn armen voor m'n borsten te slaan, ter bescherming.
En mijn vriend aan mijn borsten komen: NO WAY!
Ging gelukkig ook weer over.

Succes en geniet ervan!

Jennifer
25+1

Bedankt! Echt leuk ja..
Onwerkelijk, dat wel! Gelukkig heb ik nog even de tijd om eraan te wennen..

Fanny, wat vervelend dat je bloeddruk hoog is!!
Sterkte ermee..

En jennifer, ik had inderdaad wel gelezen dat je zere borsten kunt hebben als je zwanger bent. Alleen bij mijn eerste zwangerschap had ik daar helemaal geen last van.. Vandaar dat ik twijfelde. En omdat die test steeds negatief aangaf, dacht ik dat die kwaaltjes tussen mijn oren zaten!! Haha... Maar goed.. Nu hopen dat alles goed gaat!!

Jullie ook genieten van jullie zwangerschap!

Groetjes Mickey

Terug
Bovenaan