Zwanger of niet???

Gefeliciteerd!!
Frustrerend he, dat je je zwanger voelt maar dat test je in de 'steek' laat? Ik weet nog goed hoe dat voelde! Ik was 10 dagen overtijd (en had al 10 dagen echte kwaaltjes!) voordat die test eindelijk positief werd. Ik maakte mezelf helemaal gek, ha ha! Ik dacht ook, ben er veel te veel mee bezig, zit tussen me oren... Gelukkig zat het dus in mijn buik, hi hi!

Veel succes!

Groetjes, Karin
18 wkn

Hey Maaike,
Gefeliciteerd!!!!

Mijn laatste menstuatie was ook 8 augustus en ook ik ben zwanger!!! en ook ik ben dus 15 mei uitgerekend (via internet dan he.... nog ff afwachten wat de gynaecoloog c.q. echo zeggen)

Liefs Lusana

Hoihoi,

Inderdaad zo FRUSTREREND als je weet/denkt dat je zwanger bent, maar die test wil dat alleen niet laten zien!! Ik dacht ook dat ik gek werd...
En wat lek Lusanne, dat we op  dezelfde dag zijn uitgerekend! Is het jullie eerste kindje?

Groetjes Maaike

Hey Maaike,
Dit wordt ons vierde wondertje. We hebben een zoon van 4 en een dochter van 2 jaar (7 sept 2 geworden). Onze dochter is er één van een tweeling. Helaas is onze andere dochter 1 dag na de geboorte overleden.

Liefs Lusana

alvast van harte gefeliciteerd met je zwangersschap
nou ik zit met het zelfde pakje
ik ben nu ook 3 dagen overtijd
en vorige week had ik notabene een positiebve test en nu is hij negatief
ik snap dr helemaal niets meet van
maarja ik zal moeten afwachten want ik bennog steeds niet ongi geworden
ik hoop voor jullie allemaal dat de zwangerschap voorspoedig verloopt en geniet er lekker van

xxxxxxxx

hallo meiden 10 augustes was de eerste dag van mij laatste menstruatie ik ben nu 3 dagen overtijd en test negatief maar hoop zo dat ik over een paar dagen ook een positieve test in handen heb die on duidelijkheid is echt erg maar er is nog hoop lees ik hier groetjes

hoihoi meiden,

ik ben 25 jaar en zwanger van de tweede.

ik herken de verhalen van maaike en liefding heel erg!
ik dacht namlijk dat ik in het weekend van 30 aug zwanger was en heb een test gedaan, maar helaas was deze negatief. de verschijnselen bleven wel maar ik begon te denken dat ik het me verbeelde omdat ik bang was dat het bij de tweede weer een jaar zou duren voor ik zwanger was..
afgelopen zondag was ik nog niet ongesteld geworden en heb weer een test gedaan en ZWANGER!!!!!   ik kon het eerst niet geloven want dit is nog maar de tweede maand dat we er echt mee bezig zijn!!!

ik heb morgen een afspraak bij de gyn omdat ik ivm een onregelmatige cyclus niet precies weet hoelang ik zwanger ben..

veel succes ermee, en idd, ook na een negatieve test kan er hoop zijn op een positieve!

groetjes

hoi leanne gefeliciteerd met je zwangerschap ik wilde even vragen hoeveel dagen was jij overtijd toen je de eerste keer negatief testen groetjes ik ben ook 25 en heb een zoon van 18 mnd

Terug
Bovenaan