Zwanger of niet???

Hoi Hoi!

Ben blij dat het testverhaal wel herkenbaar is voor velen!
Achteraf had mijn voorgevoel gewoon gelijk..

Gefeliciteerd andere (aanstaande)  moeders! Echt een spannende tijd..

Jeetje Lusanne, wat een ontzettend heftig verhaal van jullie dochtertje..
Dat zal het allemaal niet gemakkelijk maken!
Maar ik ben heel blij voor je dat je weer zwanger bent!!

Groetjes Maaike

hallo allemaal,
vandaag was toch weer een hele onzekere dag! na mijn positieve zwangerschapstest van maandag zijn we vandaag bij de gyn geweest voor een echo inverband met mijn onregelmatige cyclus. de gyn was aan het zoeken maar kon niks vinden!!
hij stelde ons wel gerus omdat het misschien nog te vroeg was, maar zei dat het ook kon zijn dat ik de test heb gedaan op de dag van de eisprong, dan is de test namelijk ook positief maar ben je niet zwanger....
wel heb ik gezegt dat ik wel zwangerschapsverschijnselen heb, dus zei hij dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben maar dat het nog te vroeg was om op de echo te zien.

het is wel heel raar want nu begin ik te twijfelen of ik de zwangerschapsverschijnselen vandaag ook heb gehad, maar ik denk dat dit pure spanning is dat ik nu zo ga denken.

ik moest een plasje inleveren op het lab en daar gaan ze nog een keer een zwangerschapstest doen, morgen kan ik bellen voor de uitslag.
ben heel benieuwd.....

groetjes

quote: mama van Leanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2008 23:03:39'));

hallo allemaal,
vandaag was toch weer een hele onzekere dag! na mijn positieve zwangerschapstest van maandag zijn we vandaag bij de gyn geweest voor een echo inverband met mijn onregelmatige cyclus. de gyn was aan het zoeken maar kon niks vinden!!
hij stelde ons wel gerus omdat het misschien nog te vroeg was, maar zei dat het ook kon zijn dat ik de test heb gedaan op de dag van de eisprong, dan is de test namelijk ook positief maar ben je niet zwanger....
wel heb ik gezegt dat ik wel zwangerschapsverschijnselen heb, dus zei hij dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben maar dat het nog te vroeg was om op de echo te zien.

het is wel heel raar want nu begin ik te twijfelen of ik de zwangerschapsverschijnselen vandaag ook heb gehad, maar ik denk dat dit pure spanning is dat ik nu zo ga denken.

ik moest een plasje inleveren op het lab en daar gaan ze nog een keer een zwangerschapstest doen, morgen kan ik bellen voor de uitslag.
ben heel benieuwd.....

groetjes

hoi hoi

ik hoor hier helaas nog niet thuis,maar lees vaak wel mee en wilde togh ff reageren,

mn schoonzusje had het zelfde kwa echo ze was vorige week vrijdag bij de vk voor een echo en hier zag ze dus nog niks,toen is ze afgelopen maandag na de gyn geweest (dit ivm eerdere miskraam) en toen zag je al een vruchtzakje dus in een paar dagen tijd kan het zooo veranderen,dust zit wel goed denk ik

we horen het wel

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

hallo meiden,
daar ben ik weer,
en gelukkig wel ZWANGER!!!!
de test was in het ziekenhuis positief, dus geen miskraam ofzo..
waarschijnlijk konden ze nog niks zien omdat ik nog te kort zwanger ben, dus ik heb over 4 weken weer een echo. ben benieuwd!!

groetjes

hey laenne gelukkig maar dat je zwanger bent en er niks aan de hand was ik ben nog niet ongi dus nu een week overtyd en inmidels al 7 testen gedaan dus geloof niet dat ik zwanger ben en ben nu even helemaal klaar met testen heb jij enig idee waneer ik naar de huisarts kan gaan vind jij 8 dagen overtyd te vroeg om te gaan of niet ik heb namelijk kei rugpijn en dat heb ik altyd alleen als ik ongi ben nou ik hoor het wel groetjes

Hallo allemaal,

Ik was afglopen donderdag naar de huisarts gegaan, om te vertellen dat ik zwanger ben.Ik heb de afgelopen weken hele erge ebuikpijn gehad en daarom heb ik aanstaande dinsdag een echo, om te kijken of het vruchtje op de juiste plek zit. Ik vind het wel heel erg spannend. De dokter heeft ook van binnen gevoeld, maar kon niet iets geks vinden. Wel tijfelde ze of ik echt 5 weken zwanger was, omdat de baarmoeder al boven het schaambeen zat. ?? ben benieuwd.. Nog een paar daagjes in spanning..

Wanneer ben jij uitgerekend leanne?

Groetjes Maaike

hai meiden ben toch ongi geworden dusop naar de volgende ronde ben benieuwd hoelang mij cycles nou is want zou weet ik niet waneer me ei is nou groetjes

hoi liefding,
goh wat jammer zeg, je had je er zo op verheugd of niet?!
bij mijn eerste zwangerschap had ik toen ik gestopt was een hele onregelmatige cyclus, de ene keer duurde het 5 weken en de andere keer 10..
zo weet je idd niet wanneer de eisprong is.
maar ik wens je veel succes voor de volgende ronde, maar onthoud wel dat als je er te druk mee bezig bent het juist niet lukt...
veel succes de komende tijd,
groetjes

hoi mickeymike,
ik heb geen idee wanneer ik precies ben uitgeteld, waarschijnlijk ergens in mei.
ik heb namelijk een onregelmatige cyclus dus weet niet wanneer de bevruchting is geweest. afgelopen week heb ik een echo gehad om te kijken hoever ik zwanger was maar daar konden ze nog niks op zien. de gyn zei dat je pas met 7 weken echt iets kunt zien, dus als jij idd nog maar 5 wk zwanger bent kun je nog niks zien, terwijl je wel zwanger bent.
veel succes met je zwangerschap,
groetjes

Terug
Bovenaan