Zwanger of niet

Hallo allemaal,

Help!! Ik weet het niet meer!

Ik heb 29 en 30 januari een smiley gehad op een Ovulatietest. Op 31 januari hebben mijn vriend en ik gemeenschap gehad.

Sinds dien heb ik buikkrampen. Op 4 februari tot op heden heb ik bloedingen gehad. Bloedingen met rood bloed, donker bruin bloed maar ook slijmproppen.

Zwangerschaps test al heel vroeg gedaan, namelijk 5 februari. Deze waren negatief..

Of ik nu zwanger ben vraag ik mij af, al kan qua dagen volgens mij het ook innestelingsbloed zijn. Of zou het ineens een vervroegde menstruatie zijn? Heb normaa een cyclus van meer dan 40 dagen.



Jullie een idee?
 
Ik denk dat je gewoon vroeg ongesteld geworden bent.. Innestelingsbloeding is meestal niet veel. Anders over een week nog een test. Dan weet je het zeker. Succes!
 
Hoi, je moet het gemiddelde van je  afgelopen cyclussen pakken en die aanhouden is mij verteld. Zou ook nog even wachten en dan opnieuw testen. Ikzelf zit nu op dag 41 in mijn cyclus en wacht het ook af, je voelt vanalles omdar je er ook zo mee bezig bent. Wel spannend
 
Persoonlijk denk ik dat het je menstruatie is geweest. Innesteling is maar een klein beetje hoe andere hier schrijven.
 
Hoi allemaal,

nu zit ik ook met iets..

Ovulatie test was ik rond 10 jan t vruchtbaars.. 11 jan gemeenschap gehad.. 2 weken later rond de 23e ong zou ik ongesteld moeten worden.. Voor de tijd was ik wel misselijk & last van zuurbranden.. 1 dag wezen bloeden op de 22e.. Niet echt veel.. Was wat donkerder.. En volgende dag was t eigenlijk weg.. Alleen een btje bruinig / licht roze cremig.. ( ja heel vies ik weet t) .. Misselijkheid bleef wel.. Heb nu zelfs dat ik bepaalde geuren echt niet kan hebben en bepaald eten ook echt geen trek in heb.. Terwijl ik een super makkelijke eter ben. Zelf dacht ik al aan innesteling bloed.. Dus begin febr en een week daarna een test gedaan en beiden kwamen negatief eruit.. M'n buik word wel steeds harder.. Ben ik dan toch zwanger ?

Jcy
 
Terug
Bovenaan