Zwanger of niet


<p style="text-align: right;">Spannend Belle! Ik meende vandaag een heel klein beetje bloed te zien, wel echt n hele vage schijn bruin maar ik zag t echt haha, heb er dus het volste vertrouwen in dat alles goed komt! Zit nu op dag 46 dus van mij mag die ongesteldheid wel komen. Heb het weekend ook negatief getest na ook allemaal kwaaltjes.. Geduld is lastig maar wel het allerbeste. Wat kunnen we ons zelf toch gek maken he!  Hou je ons op de hoogte? Ik schrijf graag mee, fijn om het een beetje te kunnen delen!</p>
 
Dank je Caro!

Ah San23, dat kan idd de beginnende menstruatie zijn. Had ik ook toen mijn cyclus weer op gang kwam, beetje bruinverlies en toen zette het door. Zou wel fijn zijn voor je! Die kwaaltjes kunnen ook komen door het stoppen met de pil, al heb ik daar zelf weinig van gemerkt. Ik voel me juist beter lijkt het wel!

Geduld is idd erg lastig, al probeer ik dat wel! Het is fijn ervaringen te kunnen delen en ook om het een beetje van je af te schrijven. Ik ga morgenochtend een test doen. Ik verwacht er niet heel veel van, maar wat me vooral bezig houdt is dat ik nog niet ongesteld geworden ben. Ergens heb je dan toch hoop!
 
Helaas is het bij een veegje gebleven.. We wachten maar af! Wie weet wat morgen nog komt. Veel succes met je test morgen, altijd spannend die minuten wachten! Niet ongesteld worden is voor ons allemaal zenuwslopend haha! :)
 
Hoi San23, Wat zenuwsloopend he pff.. hoeveel dagen ben je  nu overtijd? Ik onder tussen 7 dagen.. maar nog geen positieve test jammer genoeg!
 
Nou ik heb vanmorgen een test gedaan, maar negatief! Ook nog even met de huisarts gebeld voor advies; als je net gestopt bent met de pil dan kun je nog erg onregelmatig menstrueren (is wel algemeen bekend denk ik). Toen ik aangaf mijn eisprong te hebben gevoeld ivm het lichte bloedverlies en de buikpijn gaf ze aan dat het ook een middenbloeding geweest kan zijn en dus geen eisprong. Dat zal waarschijnlijk verklaren dat ik nog niet ongesteld ben! Het enige dat ik kan doen is afwachten. Ondertussen alweer dag 40 van de nieuwe cyclus....
 
Hoi Mendie, ik zit op dag 49 nu.. Hoop dat mijn ongesteldheid snel komt, misschien het weekend nog eens testen. Maar tis mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil dus het kan nog wel even duren. Ben 31 dec gestopt en 3 januari ongesteld geworden. Sindsdien dus aan het afwachten en vorige week negatief getest. Hoe zit het bij jou als ik vragen mag? Al lang bezig? Is dit ook je eerste cyclys belle? Of de hoeveelste alweer? Spannend he, je lichaam doet wat t zelf wilt!
 
ik ben  sinds 25 jan gestopt ben met de pil i.v.m. een kinderwens.
Er wordt mij verteld dat ik geen vaag lijntje kan krijgen met een zwangerschapstest omdat ik nog aan het ontpillen ben, en de kans erg klein is dat ik eventueel zwanger kan zijn.
En het maakt niet uit of je het nu met ochtendurine test of op een ander deel van de dag.
Waarom krijg ik dan nu een heel vaag lijntje te zien na de test die ik gedaan heb?

Grtjes,
Blauweblo
 
Terug
Bovenaan