Zwanger of toch niet?

De huisarts heeft me goed onderzocht. Verteld van mijn misselijkheid sochtends en savonds en van mijn gevoelige borst links. Omdat mijn moeder 3 jaar geleden kanker heeft gehad, heeft hij hier ook even onderzoek naar gedaan.. Gelukkig was alles goed. De misselijkheid komt of door een heersend virusje of door de schommelde hormonen door het stoppen met de pil. De klieren in mijn borsten zijn ook 'in de war; door de hormoonwisselingen. Hij heeft ook naar mijn cyclus gevraagd, mocht de misselijkheid blijven moet ik volgende week terugkomen en zal hij een bloedonderzoek doen voor oa zwangerschap. Ik heb vrijdag getest, maar dit was te vroeg voor een mogelijke zw.
Ben nu wel opgelucht en heb zin om voor een kindje te gaan. Weet nu dat alles rondom mijn eileiders ed. goed zijn :D

als aanvulling op mijn vorige berichtje:
Komende week is mijn eisprong, als alles volgens planning gaat komende woensdag, dus we zullen ons best doen... Afwachten maar!

Hallo Fa,

Ik zou je de afloop vertellen... ben vanochtend bij de gyn geweest en uit de echo bleek dat ik dus niet meer zwanger ben, helaas.... Ondanks het bloedverlies was ook hij ietwat verbaast, daar ik verder geen weefselverlies had en ook nauwelijks fysieke klachten heb gehad zoals krampen etc.

Maar goed, feit is dat de baarmoeder weer helemaal leeg is!
Dus maar weer opnieuw gaan oefenen, hoewel mijn pet er natuurlijk nog niet naar staat!
Grt Claar

Hoi Claar,
Wat een vervelend nieuws voor je zeg! Ik kan me voorstellen dat je hoofd er nog niet naar staat om 'opnieuw' te beginnen met klussen...
Sterkte komende tijd!

gr FA

Terug
Bovenaan