Zwanger? Of Zwanger worden? ( meiden/vrouwen rond de 20 jaar)!

Halloow!

En Imme ben je al zwanger of dat nog niet??

Dat is wel even balen ja Marieke, ben benieuwd wat de HA zegt...
het zal vast wel goedkomen. Ben je lang aan de pil geweest?

Hoi,

Ik word in mei 20, en heb een vriend van 26. Binnenkort stop ik met de pil, en zullen we zien hoe snel ik zwanger word. Het liefste willen we na de zomer (september/oktober) toch wel zwanger zijn, maar ja de tijd zal het leren.

Ik ben wel blij dat er meerdere zijn die nog zo jong zijn en een kindje willen, is toch wel fijn om met leeftijdsgenootjes hierover te praten!!

Succes allemaal!!!
Groetjes Maaike.

hoi samantha,

Eigenlijk hoor ik niet meer thuis op dit forum maar ik vind het erg leuk hier nog even te kijken hoe het gaat met de meiden waarmee ik hiet heb gezeten.

Ik ben 21 en zwanger van ons 1e babytje, mijn man is 28. Wij zijn 2 'rondes'   bezig geweest, dus best snel allemaal. Alles gaat goed.

Ik wil je veel succes wensen met zwanger worden!!

liefs gridje

Hey Gridje ,

Wat leuk om te horen! Ben blij dat het goed gaat.
Lekker man dat je zo snel zwanger was...van je 20 tot je 25e zegt men ook dat het makkelijker is om zwanger te worden dan erna...ivm vruchtbaarheid e.d.
Hoe reageerde je omgeving erop?
Suc6 met je zwangerschap en geniet ervan.

Liefs Samantha

Hoi, ik wil ook even reageren. Ik ben bijna 24 jaar en 6 maanden geleden is ons eerste zoontje geboren. Binnenkort gaan we voor een tweede. Ik vind het heerlijk om moeder te zijn! Succes allemaal! Oh ja, ik was binnen 3 maanden zwanger.

groetjes,
Nelly.

Hoi iedereen,

Ik ben Jenneke en ben ook 22 jaar en mijn man is ook 25 jaar! Wij hebben vorig jaar een huis gekocht en nu heeft mijn man ook een vaste baan dus nu zijn wij er ook helemaal klaar voor. Afgelopen week de RD op bezoek gehad. Dus we gaan door naar ronde 4!
Succes allemaal deze ronde!

Liefs Jenneke

ik ben 18 en me vriend is 29 en we zijn bezig voor onze eerste kindje vandaag is de RD langs gekomen en nu dus afwachten en we gaan naar ronde 3 dus spannend alemaal weer Me NOD is op 17 mei voel op het moment helemaal niet dat me menstruatie er is want heb nergens last van

Groetjes marina

he meiden,

ik ben zelf net 21 en mn vriend ( binnenkort man! ) is 27!
we proberen al sinds juli vorig jaar een kindje te kweken maar het lukte maar niet dus zijn we naar de HA gegaan en bleek dat mijn vriend last had van een retograle ejaculatie! dit betekent dat zn zaadjes terug in zn lichaam stromen!
gelukkig is hier dmv medicatie wel iets aan te doen!
aankomende maandag gaan we over op medicatie, dus eigelijk beginnen we dan pas echt! toch blijf ik stiekem hopen op dat ene zaadje dat is ontsnapt en mij toch nog zwanger maakt! dus elke maand baal ik weer als een stekker als de RD er weer zijn! en dan ben ik een keer misselijk enzo en dan denk ik meteen dat het raak is! zeer irri! en dan die teleurstelling! en die stomme rottesten zijn nog duur ook! zonde van t geld! naja wish me luck! over vier dagen begint het circus! ( opnieuw! )
ps-had rond de 5e april de RD op bezoek moeten hebben gehad! ben ruim n week overtijdt!!!!!!!!!!!!!! maar ik kan toch niet zwanger zijn? toch...

Terug
Bovenaan