Zwanger? Of Zwanger worden? ( meiden/vrouwen rond de 20 jaar)!

Hoi meiden,

Ik heb  altijd al jong aan kinderen willen beginnen. Ik ben nu 22.
Maar ben al een jaartje bezig. Dus was 21 toen we er echt voor gingen.
Mijn vriend woualtijd voor zijn 25e kinderen maar dat redden we helaas niet meer.
Want mijn vriend word volgende maand 25. Dus helaas.

Maar goed misschien als hij 25 is. Ik hoop het

Liefs Bontrie

hoi

Ik ben 24 (bijna 25) en mijn vriend is 30. We beginnen aan ons eerste en ook eerste kleinkind. De ouders zullen héél blij zijn. We zijn er volledig klaar voor.
succes

Groetjes sandrine

Hoi hoi,

Ik was 24 toen ik stopte met de pil. Het duurde ongeveer een 5 mnd voordat mijn cyclus op gang was en daarna ongeveer 6 a 7 mnd toen ik positief testte ben nu inmiddels 25 en als de kleine wordt geboren ben ik 26, mijn vriend is 37.

Gr Fruit Girl

Hallo allemaal! Leuk dat er zoveel reacties gegeven worden.
Ik ben inmiddels een paar dagen geleden gestopt met de pil en ben bezig met folium! Nu maar is kijken wat er allemaal gaat gebeuren.

Hai,
Ik zal me even voorstellen, ben 23 en mijn vriend is 22, samen proberen we een kindje te krijgen het is voor beide de 1e ronde en ik was al 3maanden gestopt met de pil, en ben nu 5dagen over tijd ik heb al een test gedaan die was negatief....misschien omdat het de eerste zou zijn??? ik moet erg veel plassen en eet alles wat los en vast zit! spannend en we wachten maar af.....

Hoi hoi! Wat spannend voor je...als ik jou was zou ik over een paar dagen weer testen als je nog niet ongi bent geworden!
Suc6 met afwachten...ben benieuwd

zo ik sluit me ook bij jullie aan. ik ben 19 en mijn vriend is 33. in november was ik onverwacht maar zeer gewenst zwanger. helaas is dit uitgelopen op een miskraam. in januari had ik weer een positieve test in mijn handen,maar in februari weer een miskraam en ben toen ook gecurriteerd. wij hebben nog een onderzoek lopen maar in principe hebben we weer groen licht en zijn dus ook hard aan het klussen. we zitten nu weer in ronde 1 en me nod is denk ik rond eind april.

Hey,

Ja, ik ga binnenkort weer even testen.... maar ik weet ook niet precies wanneer ik ongie zou moeten worden omdat het heeeeeeeel onregelmatig is..... dus het blijft spannend

Terug
Bovenaan