Zwanger? Of Zwanger worden? ( meiden/vrouwen rond de 20 jaar)!

Ik hoop het ook voor je...zou wel leuk zijn he!
Maar je weet maar nooit  suc6 in iedergeval!! Liefs

hopen t zelf ook, als ik eenmaal iets in mn hoofd heb wil ik het altijd meteen, geduld heb ik niet!!

jij ook heel veel succes en een fijne zwangerschap!
ik ga er nu vandoor! doeidoei

hallo

ik word deze maand 24 en mijn man is 29 em wij zijn nu al een jaar bezig voor ons tweede kindje we hebben al een zoontje van 2.5

en wij moeten nu om de drie dagen naar ziekenhuis kijken als ik mijn eisprong heb

ik vind het wel grappig om te lezen dat al onze mannen al rond de 29 zijn toeval

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2007 10:01:35'));

hoi mier!!

gaan jullie ook voor 1e kindje?
valt me op dat er tegenwoordig weer veel meer jonge meiden bewust kiezen om zwanger te worden en toch ligt de gemiddelde leeftijd nog zo hoog!
als ik kijk in mijn omgeving zijn er heel veel leeftijdsgenootjes van mij of nog jonger ook al zwanger of bevallen...

Suus hoi suus
ja eerste kindje,hoop dat het niet lang meer duurt hoor,vind het soms weleens frusterend al weet ik in mijn achterhoofd dat 3maanden nog maar kort is maar als je eenmaal stopt met de pil dan heb je de keuze gemaakt om ervoor te gaan en dan wil je het ook gelijk...bij mijn zussen was het gelijk raak en daar kijk ik ook wel naar maar moet je eigenlijk niet doen.
groetjes mier

Hey mier,

ja 3 maanden is nog niet zo lang inderdaad, maar snap wat je bedoelt hoor, wij hebben nu ook besloten er voor te gaan en dan moet het bij mij ook allemaal direct gebeuren, ben ook zo'n ongeduldig typje....
Maar de zus van mn vriend is heel lang bezig geweest en bij hun wou het dus niet lukken, ze hebben toen besloten om het op te geven en een kleine tijd daarna bleek ze dus wel zwanger dus zij waren er teveel mee bezig geweest..... dit kan dus wel een negatieve invloed hebben.... Maar ja probeer er maar eens niet aan te denken, ik denk zelf eigenlijk de hele dag door er aan....

X suus

ps ben heel zenuwachtig, ga over 20 minuten naar een sollicitatiegesprek....

hoi suus,
ten eerste hoe ging je solicitatiegesprek???

ik probeer er niet veel mee bezig te zijn,maar is soms wel moeilijk vind ik,ik denk er veel aan,ik werk in een drogisterij dus wordt vaak met zwangeren geconfronteerd en dan denk ik ,,ik wil dat ook,,maar komt vast wel goed,het is nog maar 3maandjes...
maar hoe lang ben jij gestopt met de pil??

groetjes mier

Hallo,

Ik ben bijna 24 jaar en mijn vriend 29 jaar wij wonen nu zo'n 4 jaar samen.
En hebben samen besloten om te stoppen met de pil. Mijn vriend wilde al langer maar heeft netjes gewacht tot ik er aan toe was. En nu is het dan zover veel oefenen. Ik had volgende week weer een ovulatie.

Groetjes

Terug
Bovenaan