Zwanger? Of Zwanger worden? ( meiden/vrouwen rond de 20 jaar)!

Hey allemaal!

Een paar maanden geleden had ik me hier aangemeld en voorgesteld.
Ik was toen erg down, omdat ik heel graag een kindje wilde en mijn vriend er nog niet klaar voor was.
Guess what?!
Begin mei begin ik met foliumzuur en in juni stop ik met de pil!
M'n vriend is er eindelijk net zo klaar voor als ik!

Ik ben 22 en mn vriend ook.
We wonen al 2 jaar samen (in totaal zijn we al 8 jaar bij elkaar) en in Juni gaan we trouwen.
Een kindje wil ik al sinds m'n 20ste.

Hoi Samantha,
Leuk dat jullie een kindje willen. Spannend hé? En een nieuw huis, leuk hoor! Wonen jullie er al of zijn jullie nog druk bezig met verbouwen?
Succes!!
Groetjes Tara

Hey Hey Mama van Emir,

wat super dat je zo snel zwanger raak zeg:)
Hoop dat het bij ons ook snel gaat.
Ben gestopt met de pil en aan de foliumzuur....we zijn nu nog aan t verbouwen En daarna gaan we het echt proberen!

Hoi Tara,

Ja ik vind ook super...ben er benieuwd hoe snel het gaat lukken bij ons!
We zijn nu in verbouwing, ik denk met ong. 3/4 weken dat alles klaar is. Gister hebben ze onze keuken geplaatst...helemaal super!
Als alles klaar is gaan we echt de eiersprong enzo in de gaten houden (doe het nu oo wel beetje ;-) alleen ben net gestopt met de pil, is dus allemaal nog beetje vaag!).

En jij....ben je zwanger? of wil je ook zwanger worden? ben erg benieuwd...

Liefs Samantha

Hoi, hoi,
Ik ben ook 23 en ook wij hebben besloten er voor te gaan. Vorig jaar zijn we getrouwd en zijn net dit jaar verhuisd naar ons nieuwe huis.  Vorig jaar ben ik al gestopt met de pil, toen gezien gezondheid.  Mijn lichaam heeft een jaar nodig gehad om een normale cyclus te krijgen. Ik ben nu voor het eerst weer na 4 weken ongesteld. Nu kijken hoe het volgende maand komt. Of misschien wel niet! We gaan flink ons best doen. Wel heel fijn om te lezen dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die er toch ook zo mee bezig zijn.
Succes allemaal!!

Hallo iedereen!

Ik zou vorige week dinsdag ongesteld moeten worden. Maar aangezien ik halverwege april gestopt ben met de pil dacht ik dat ik toch wel ongesteld zou worden.
Nu kon ik niet meer wachten en dacht ik laat ik is gaan testen.

En je raad het nooit....de test gaf 2 lijnen aan. En de test lijn was duidelijk zichtbaar.
Dus waarschijnlijk ben ik zwanger...(durf het niet te geloven).

Hoe staat het bij jullie.

Hoi hoi,

Ik ben Susanne, ben bijna 25, vriend is 26, wonen bijna een jaar samen nu en zijn al 8 en half jaar samen, ben eind maart gestopt met de pil, afgelopen weekend voor het eerst 'zelfstandig' ongesteld geworden, dus kunnen deze week aan het klussen gaan!! wij gaan ook voor ons eerste kindje!!

Ook wij werken allebei fulltime en als het kan willen wij ook allebei een dag minder werken! Weet niet meer wie dit net ook schreef, maar vind t leuk om te lezen dat er nog iemand is die een papa dag wil haha!

En Samantha, mag ik je alvast voorzichtig feliciteren?????

Susanne

Hoi Susanne,

Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger bent. :)
Tja de test gaf duidelijk 2 strepen aan  maar toch durf ik het zelf niet te geloven omdat het dan gewoon gelijk na t stoppen met de pil raak is.
Ik denk dat ik zo maar even de dokter ga bellen...

Het kan wel, dat het gelijk raak is! Hoe lang ben je nu overtijd dan?
hoop dat het bij ons ook zo snel raak is! maar dan zou ik het idd ook niet kunnen geloven denk ik....

Terug
Bovenaan