Zwanger proberen te worden en nieuwe baan

Oh dank jullie wel dames! Fijne reacties. Met de verloskundige bellen wacht ik nog even, het is nog niet mijn NOD, dus het lijkt me nog een beetje vroeg :). Ik ga nog even 100 testen doen voor ik het geloof. 
 
Hee!! 
Ik zit in hetzelfde schuitje, ben ook net begonnen met een nieuwe baan en bezig met de tweede ronde.
Mijn man en ik hebben het er uitgebreid over gehad, maar we zetten onze kinderwens voorop. Wie weet duurt het inderdaad nog wel heel lang voor je het wordt en dan heb je het zitten uitstellen...
Ik hoop heel erg voor jullie dat de testen positief blijven!! :D
Zelf ben ik nog niet zo ver trouwens hihi
 
In jouw geval denk ik: ja joh, niks mis mee! Maar toch twijfel ik over mezelf. Jammer dat mn NOD nog niet is geweest, weet nu in feite nog niet zeker of ik zwanger ben(vals positieve uitslag/ kans op mislukking nog heel groot). En als ik t ben, is t misschien ook beter te blijven waar ik nu zit, zekerheid en ook zekerheid op verlof. Twijfel is weer toegeslagen dus... misschien mlrven open kaart spelen mwt het detacheringsbureau. Wat stom is t soms om vrouw te zijn. 
 
Geef jezelf nog even de tijd voor je open kaart speelt met het detacheringsbureau. 
Ik heb de laatste tijd meerdere sollicitatiegesprekken gehad, maar ben overal afgewezen. Mensen kijken teleurgesteld als ik zeg dat ik zwanger ben (Toen was het nog niet echt zichtbaar en leek ik vooral dik). 
Een bedrijf zei zelfs: we hebben nu iemand die beter past maar als je verlof erop zit ben je welkom voor een tweede gesprek. Hoezo discriminatie?! 
Dus voordat je open kaart speelt en misschien je eigen glazen in gooit eerst nadenken! Praat erover met je partner en slaap er eens een nachtje (of zes) over. ?
 
Hi,
In februari ben ik met de pil gestopt en toen wist ik dat ik in maart met nieuwe functie zou beginnen. Ik heb bewust gewacht (dus seksen met condoom) om me even helemaal op de nieuwe baan kunnen focussen. Na 3 maanden had ik zoiets ik ben geaard alles gaat goed en nu zijn we dus aan het proberen ? en ben ik tering ongeduldig ?
 
Oh jee, wat een discriminatie zeg MarittA!  Pff ja, ik heb nu vast contract dus dat pleit voor niet switchen van baan. Denk niet dat ik meer bedenktijd kan krijgen, dus het is of open kaart spelen en mogelijk niet aangenomen worden. Maar dan weet ik dat voor ik mn oude baan heb opgezegd en is het net alsof er niks is gebeurd ?. Alleen jammer als ik dan toch ongesteld blijk te worden, maar goed...
 
Ik zou niks zeggen, ik heb op dit moment t zelfde. Ik zou gewoon proberen voor jou droombaan te gaan en voor jou droom gezin. Hopelijk gaat t goed tot de nod en ook daarna! 
 
Terug
Bovenaan