Zwanger proberen te worden op latere leeftijd.

Hey,
De 1ste ronde is heel spannend. 11 april menstruatie gehad, 25/4 eisprong gevoeld en 30 april kleine krampen. Volgens de app begint mijn innesteling op 30/4 tot 4/5. Ik kan testen vanaf 10 mei. Het is mijn eerste ronde terwijl ik in mijn hoofd wel ergens heb dat dit een jaartje of langer kan duren. Gezien mijn leeftijd vind ik dat ik toch nog een beetje geluk heb. Ik voel mijn eisprong elke maand. Deze keer was het rechts waar het gesprongen is. Maar innesteling moet dan ook weer lukken en die kans is volgens dokter Google redelijk klein. Ik hou jullie op de hoogte. 
Ik wens iedereen veel succes toe!
 
Goedemorgen, als ik een advies mag geven; zaadonderzoek kan je ook via de huisarts aanvragen. Vraag dan wel van te voren of ze naast de beweeglijkheid en hoeveelheid ook goed de kopjes willen controleren of deze de juiste vorm heeft.
Dat laatste schijnen ze in NL ( Of iig bij ons ziekenhuis) alleen de eerste keer te doen. En bij mijn man kunnen we er helemaal niets over terug vinden... Wij hebben na 7 jaar mmm te horen gekregen dat dat toch niet in orde was ? als we dat eerder hadden geweten had dat mss wel paar jaar behandelingen kunnen schelen.

En klein weetje, zaadkwaliteit gaat achteruit als je het vaker dan 1x per 48 uur doet. Kunnen de mannen niet bij produceren ;-) vooral 2x per dag blijven dien als je zin hebt. Maar schijnt niet te helpen voor bevruchting. Goed zaad kan 24 tot 72 uur overleven in je baarmoeder

Ik zou ook niet nog een half jaar wachten.. succes. Hopelijk blijft de mmm jullie uiteindelijk bespaard.
 
Terug
Bovenaan