Zoo dit lijkt gewoon alsof ik het heb geschreven! heb precies in zo een situatie gezeten, alles was opeens mijn schuld. ik had ook al de achternaam van hem aan me dochter gegeven en de “vader” was ook niet bij de bevalling en erna ging het eigenlijk nog meer bergafwaarts. Hij wou wel in haar leven zijn en we besloten het op een volwassen manier op te lossen elke zondag samen met de kleine iets doen, maar op een dag werd onze ruzie zo erg dat de buren politie hebben gebeld.. uiteindelijk kinderbescherming erbij gekomen en mocht hij onder toezicht zijn kind zien, maar daar wou hij niet aan mee werken. Zolang hij niet mee werkte zou hij zijn kind niet zien. Toen heeft hij het gelaten en verdween uit ons leven.. nu is de kleine bijna 3 en stalkt hij ons nog, maar betaald niks!
ik wens je succes met de zwangerschap hopelijk kan je er wel van genieten en hoop voor je dat dit maar een fase is en hij uiteindelijk wel als een volwassen dit met je kan oplossen ookal is het alleen voor de kleine
ik wens je succes met de zwangerschap hopelijk kan je er wel van genieten en hoop voor je dat dit maar een fase is en hij uiteindelijk wel als een volwassen dit met je kan oplossen ookal is het alleen voor de kleine