Zwanger tussen de 20 / 24 jaar?!

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen!

Ik ben heel benieuwd of hier ook meiden zijn tussen de 20 / 24 jaar!?
Zelf ben ik 22 en heb sinds een jaar met mijn vriend en we gaan over +- 2 weekjes samen wonen (als het huis helemaal klaar is).
In april ben ik gestopt met de pil en ik was gister een week overtijd toen dacht ik toch maar eens te gaan testen en de test was positief, gisteraaf voor de zekerheid weer getest en weer positief! Dus ik ben in 1x zwanger.
6 juni heb ik een afspraak bij de vk....spannend allemaal. (weten jullie zo wat ze de 1e x doen?)

Liefs

beste meid

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
wat ga jij een drukke tijd krijgen zeg!!!
ik ben zelf op mijn 19 jaar gaan samen wonen en toen in 2002 getrouwd en daarna ook gelijk zwanger maar toen kon ik mijn man wel al 5 jaar.
en jij je man/vriend 1 jaar vindt je dat niet snel ik hoop dat het allemaal goed zit tussen jullie en dat het niet te snel gaat.
ik ben inmiddels bijna uitgerekent van de derde hoef nu nog maar anderhalve week.
ik hoop dat het je goed gaat

gr monique

hallo!!! gefeliciteerd met je zwangerschap.

ik ben 21 jaar en en woon ruim 2jaar samen. spannend allemaal he.
geniet er maar lekker van.
groetjes wendy

Hoi Monique,

Ja het lijkt allemaal wel snel, maar voor ons gevoel kennen we elkaar al jaren. Het zit echt heel goed.
Ik heb hiervoor een relatie van 6 jaar gehad, en heb daar veel van geleerd. En toen ontmoete ik mijn vriend van nu dan...en het zat gelijk goed...
Mijn vriend is 25 en je begint niet zomaar aan een relatie op deze leeftijden vind ik. En we hebben t huis ook gekocht omdat we gewoon weten dat echt goed zit. Maar ja ook al loop je 10 jaar bij elkaar dan kan het nog fout gaan. Dus dat boeit me echt niet....zolang ik zelf maar weet hoe het zit.

En we hebben ook samen besloten wel te proberen een kindje te krijgen dusz...gaat helemaal goedkomen met ons!

hoi samantha
ik ben nu zelf 21 jaar en ben zwanger van mijn 2 de
de eerste is van een ander.
de verloskundige wil best wel wat van je weten of er geboorte afwijkingen in de familie van jou of je vriend voor komen enzevoort wanneer je laatste ongesteldheid was enzo nog paar vragen of je rookt of je alcohol gebruikt.
ik las dat je een jaar bij je vriend was.
ik ben nog korter bij mijn vriend en ik vind het dus ook het klikt wel of niet ik heb hier voor een relatie gehad van 4 jaar en heb er veel van geleerd en dus weet nu wel wat ik zoek in een relatie.
ik ben vanaf augustes bij hem en wij besloten al in oktober dat we samen kids wilden en ben nu 18 week zwanger. allemaal ook erg snel, maar mijn gevoel zegt gewoon dat het goed zit. en het is inderdaad zo dat je ook naar 10 jaar uit elkaar kan gaan daar weet mijn man alles van. dus dat zegt helemaal niks.
veel plezier met je zwangerschap en gefeliciteerd.

groetjes marielle

Marielle, Ja idd. dat vind ik ook als je zelf het gevoel heb dat het goed is...wat maakt het dan uit.
Mag ik vragen hoe oud jou vriend is?
Maar je heb dus al een kindje van hoe oud?

Hoe reageerde de mensen in je omgevind op deze zwangerschap?

IK moet zeggen dat ik best benieuwd ben hoe ieder1 reageerd....mijn moeder heeft t nergens anders over dan elke keer baby, kleindkind etc haha.
Maar er zullen veel mensen erg verrast zijn denk ik. Tja en de negatievelingen hebben mooi pech! ;-)

mijn man is 32 dus wel wat ouder als mij.
mijn ander kindje is net 2 jaar geworden.
dus wel een mooie leeftijd om er 1 bij te krijgen vind ikzelf.
zoals wat oudere mensen denken nu al zwanger je bent pas bij hem.
en veel reageerde leuk ook omdat ze weten wie we zijn en weten dat we wel goed bij elkaar passen en het dus erg leuk voor ons vinden.
en ja je hebt er mensen bij die niet echt enthiost reageren, maar zoals jij al zegt das pech voor hun
groetejs marielle

Hoi Samantha

Ik zelf ben 23 jaar, en zwanger van de 2e!
Op mijn 21e beviel ik van een mooie dochter.

Mijn vriend en ik kennen elkaar al 10 jaar, hebben een aantal jaar terug even wat gerommeld, en zijn dit jaar 3 jaar samen.
Als je bedenkt dat we in september 3 jaar samen zijn, en mijn dochter in oktober 2 jaar word  dan weet je wel hoe snel het bij ons gegaan is!!
Ook hier gaat alles nog steeds prima, en nu komt nummer 2 dus!!
Hoe lang je bij elkaar bent is niet belangrijk, je voelt zelf het beste aan of het goed zit of niet en idd...garantie heb je nooit!

Ik wens je een fijne zwangerschap toe!

Liefs Sarah

Terug
Bovenaan