Zwanger tussen de 20 / 24 jaar?!

Hoi dames..

Super gaaf om te lezen dat er toch nog zoveel jonge moeders zijn!
Ik hoop dat het leeftijdgemiddelde, wat kinderen krijgen betreft, flink wat jaren omlaag gaat!
Ik was zelf net 6 dagen 20 toen mijn zoontje geboren werd!
Nu vier maanden geleden..

Samantha, van harte gefeliciteerd!!!
Je gaat een geweldige tijd tegemoet,
ik hoop van harte dat alles goed mag blijven gaan!!!

Benieuwd naar ond menneke, bezoek gerust onze site!!

Groetjes ilona

www.babymaijers.beebiesite.nl

Hi... nou ik ben 20 jaar. 35wkn zwanger.. word in okt 21..
en woon sinds een jaar samen.. met me vriend.. en we wilden heel erg graag kindjes samen!! maar al1 als alles mee zat.. financien enz...

Word ons eerste kindje.. en nu maar wachten tot de kleine komt!!!!

Hoi hoi!

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben zelf 20 (een week voor m'n verjaardag uitgerekend) en zwanger van ons eerste kindje. Mijn vriend is 26 en wij zijn nu dik 2,5 jaar samen waarvan we al ruim 2 jaar samen wonen.

Het kindje is gepland, ik was in juli met de pil gestopt en in oktober heb ik een test gedaan.
Veel mensen vragen in het begin vaak of het niet een ongelukje is en of we niet te jong zijn, maar ik vind dat leeftijd geen reet uitmaakt.
Waarom zou je nog 2 jaar wachten als je al weet dat je graag kinderen wilt samen? Voor hetzelfde geld ga je inderdaad over een jaar uitelkaar, maar dat kan ook over 10 of 20 jaar gebeuren..
En of je nou op je 20e of op je 30e zwanger bent van je eerste, je maakt toch wel (dezelfde) fouten..

Heyy meiden ...

hier nog een jonge moeder ik ben 22 en 11 weken zwanger van ons eerst kindje   en was 20 toen we samen zijn gaan wonen en paar maanden later getrouwd  ..... ook alles lekker jong maar das juist leuk als je gewoon gelukkig ben is het toch goed ....

ik wens iedereen   een super zwagerschap

xxxx tamara

Hoi gefeliciteerd!!!

Ik ben ook 22, wij hebben een zoontje van bijna 1 en ben nu 5 weken zwanger van een 2e.
De eerste keer moet je een anamnese invullen. Gaat over ziektes en allergieen enz die in de familie voorkomen. Daarna krijg je een echo (al dan niet inwendig). Dan kan je al je vragen op tafel gooien (gebruik van maken dus!!)

Succes,

Liefs, Larissa

ik ben nu 22 en zwanger van mijn 2de!!!!!
ik was 18 toen ik ging trouwen en gelijk daarna zwanger!! ik was net 19 toen ik was bevallen!! en mijn man is even oud als mij en we zijn nog heel gelukkig samen en denk dat het met jullie hartsikke goed gaat!!!
veel succes ermee en geniet ervan!!! het gaat dadelijk allemaal zo snel voor je het weet is je kindje geboren!! en dan is die zo snel al weer 1 jaar!!
dus je moet wel echt gaan genieten!

groetjes!!

zijn er trouwens ook mensen die reageren uit omgeving nijmegen wijchen???
lijkt me leuk om een keer iets te doen en verhalen uit te wisselen!!

zoja reageerd meer dit is mijn email; giovanny1212004@hotmail.com

Hai
Ik ben 21 jaar, nog niet zwanger hoor.
Ik vind het onwijs leuk om te lezen dat er dus nog mer jonge moeders zijn. Dat neemt de twijfel die ik heb echt helemaal weg!
En Inderdaad vroeger was dit heel normaal. Het heeft mij altijd leuk geleken om jong moeder te worden, voor mezelf en voor de kindjes.
Geniet allemaal van jullie zwangerschap!
Groetjes

Terug
Bovenaan