Zwanger tussen de 20 / 24 jaar?!

hey

ik ben 19 volgens mij de jongste van allemaal hier haha
ik ben zwanger van de eerste
volgende maand zijn we een jaar samen en in augustus wonen we een jaar samen.
allemaal heel snel maar het zit goed tussen ons in december word als goed is de kleine geboren ben nu 9 weken als goed is vrijdag krijg ik me eerste echo en dan weten we precies hoever we zijn.

liefs amanda

He hallo

ik ben 22 jaar en zwanger van de tweede.Dit is mijn 5e zwangerschap toen ik 18 was was ik voor het eerst zwanger 19 voor de 2e keer 20 voor de 3e keer 21 voor de 4e keer en 21/22 voor deze keer.heb voor de geboorte van mijn zoontje dus 2 miskramen gehad en voor deze zwangerschap 1 miskraam.Ik ben nu 5 jaar samen met mijn vriend en we wonen 4 jaar samen.Hier bij ons gaat het allemaal super.Let niet op reascties van anderen zoals is hij wel gepland?Kun je het wel aan?als je er voor 100% achter staat kun je het daar ben ik van overtuigd!

Mamavandaan 22wk

hoi hoi

leeftijd en duur van relatie staat overal buiten je moet naar je gevoel luisteren.
ik ben 23 en zwanger van me derde kindje en bijna   1 jaar getrouwd de oudste is bijna 3 en de jongste 16 maanden dus ik was 20 jaar bij me zoon en ik kende bij de geboorte me man net 1 jaar dus zo zie je maar het zegt niets je moet doen wat je hart zegt
geniet lekker van je zwangerschap het is de mooiste ervaring in je leven

veel liefs angela

hoi samantha!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben ook 22 en zwanger van de eerste. Met mijn vriend ben ik net een jaar samen. Ik ken hem  wel al langer  als een jaar. Het zit bij ons ook goed, wonen ook samen, en zijn superblij met de baby, het was bij ons ook een bewuste keuze. Ik was een half jaar na onze 1e officiele date zwanger.
Wij hebben gelukkig nooit rare opmerkingen gekregen of wat dan ook. Onze families kenden elkaar al en zijn alleen maar blij, vrienden ook. Dus daar hebben we alleen maar geluk mee.
Mooi dat jou moeder ook zo reageert op haar kleinkind haha.
Wens je nog een fijne zwangerschap toe!
liefs diana (25,2)

Hoi iedereen,

Ik ben 23 en ook zwanger van onze eerste, ben over 2 weken uitgerekend.
Mijn vriend is 32 en we zijn 4 jaar bij elkaar waarvan we er bijna 2 samenwonen. Ik vind het leuk om jong moeder te worden, heb dit altijd gewild(de vraag was of het ook zou lukken natuurlijk).
Zo te lezen zijn er toch wel wat jonge moeders hier op het forum!
Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe.
Groetjes, Patricia

hoi allemaal,

ik ben net 21 en woon in september alweer 5 jaar samen met mijn vriend die 31 is dus vind dat leeftijd niet zo belangrijk als je jezelf er maar goed bij voelt.
ben nu 21 weken zwanger van onze eerste.....

allemaal veel succes en leuk om te lezen dat er best nog wel veel jonge moeders zijn hier.

groetjes miranda

Hoi,

Ik ben zelf ook 21 jaar en zwanger van de eerste,ik ken mijn man al sinds mijn 16 de dus dat is al een hele poos.Bovendien zijn we getrouwd en we wouden nu toch wel samen een kindje krijgen,mijn man is 36 jaar en dus veel ouder,hij heeft al 2 kinderen uit een vorige relatie dus daarom wouden wij ook niet te lang wachten.

Geniet van je zwangerschap

liefs bernice(25 weken zwanger,augustus forum)

Wat leuk om dat allemaal te lezen. Er zijn dus veel jonge moeders.
Ook ik kan er over meepraten. Toen onze oudste zoon werd geboren kende ik mijn man precies een jaar. Erg vlotjes dus. Toen was ik 19 jr. Inmiddels ben ik 27, zijn we dus 8,5 jr getrouwd en ben ik zwanger van de 4e   (7 weken, dus   ssttt)
We hebben dsu een zoon van bijna 8 een dochter van bijna 6 en een dochter van 2

Terug
Bovenaan