Zwanger tweeling juli ‘19 uitgerekend

<p>hoi allemaal, </p><p>ik ben onlangs teweten gekomen dat ik zwanger ben van een tweeling. Nu ben ik erg benieuwd naar andere ervaringen, of andere dames die ook zwanger zijn van een tweeling om zo het wel en wee te kunnen delen. Ik vind het enorm spannend. Ik hoop zo dat die twee kleintje in mijn buik het goed hebben! </p>

Wat leuk, gaat het goed met je en de kindjes? Wat lijkt me het fijn als je als veel verder in de zwangerschap bent. Ik ben nog onzeker over of alles goed gaat. Hoe heb jij dit ervaren? 

Ik ben op 19 oktober bevallen van een tweeling. Als je op zoek bent naar ervaringen oo facebook zit er een pagina die het tweeling mama’s. Hier kan je veel vragen stellen en wordt er veel informatie uitgewisseld. 

Wat leuk! Hier ook een tweeling zwangerschap. Ben in juni uitgeteld. Gelukkig geen last van kwaaltjes. Volgende week weer echo, deze is wel spannend want één van de kindjes loopt achter qua groei.  Leuk om ervaringen uit te wisselen!

Wat leuk! Hier ook een tweeling zwangerschap. Ben in juni uitgeteld. Gelukkig geen last van kwaaltjes. Volgende week weer echo, deze is wel spannend want één van de kindjes loopt achter qua groei.  Leuk om ervaringen uit te wisselen!

Gefeliciteerd Judith! Gaat alles goed? Leuk dat er op Facebook ook een groep is. Ik wil op het moment tot er meer zekerheid is nog even anoniem blijven. Misschien dat ik daarna wel mee ga lezen/schrijven. 

Gebruiker, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap, spannend je komende echo. Ik vind het ook enorm spannend. Moet nog 4 weken wachten. Ik hoop dat je kleinste kindje een mooie spurt heeft gemaakt! Je hebt geen kwaaltjes zeg je, wat fijn! Ik ben echt enorm moe, ‘s ochtends en rond het avond eten heel erg misselijk. Hang dan ook geregeld boven de wc verder vraagt mijn lichaam om erg veel eten. Ben ontzettend benieuwd hoe dat alles gaat lopen. Ik denk jij ook! Heb je een een of twee-eiige tweeling? Ik het laatste met een dik tussenschot, dus dat is positief. Heel veel succes alvast bij de komende echo!

Hier ook zwanger van twee kleintjes. Ben uitgerekend voor 10 juni. Heb erg veel last gehad van kwaaltjes (overgeven, misselijkheid, heel erge acne,...), maar na 11 weken is dat plots allemaal een pak beter geworden. Gisteren echo gehad en alles was goed. Ben nu 12 weken 2 dagen ver en we zagen twee heel actieve kleintjes met sterke hartjes. :)
De bezorgdheid die je beschrijft snap ik wel. Het is ook wel dubbel zo spannend. Op 10w5d werd ons bevestigd dat er nog steeds twee hartjes klopten. Dat heeft me toen erg gerustgesteld.

Terug
Bovenaan