Zwanger tweeling juli ‘19 uitgerekend

Gefeliciteerd Feline, wat fijn dat het zo goed zit bij jou. Heel fijn dat je deze bevestiging gehad hebt. Ideaal dat je kwaaltjes ook afgenomen zijn, naar die tijd kijk ik ook uit ?.  
Hoe reageerde je omgeving en jijzelf op de komst van 2 i.p.v. 1? Ik zag het totaal niet aankomen, moest wel even schakelen.. maar ze zijn zo welkom. Ik ben nu al verliefd ☺️.

Wat vervelend die kwaaltjes. Hoop dat ze ook bij jou over een paat weken 'verdwijnen'. Heb hooguit wat obstipatie.
Hier ook een dik tussen schot. Dus waarschijnlijk twee eiig maar de gynaecoloog heeft volgend mij geen uitspraken gedaan. Was nogal flabbergasted dat het er twee zijn. Behalve ouders nog niets gezegd. Die waren nogal enthousiast! En bij jou?
Groeit jou buik al Feline? Heb hier sinds paar dagen idee van wel, of zijn toch de darmen. Maandag echo, toch erg spannend. De gynaecoloog zei dat het alle kanten nog op kon.

Vorige week een echo gehad en ook waarschijnlijk een tweeling. We moesten er nog maar niet vanuit gaan omdat 1 een stuk kleiner was.
Maargoed zwanger is zwanger en 2 zakjes is 2 zakjes dus tot nu toe nog zwanger van een tweeling! Ook uitgerekend in juli !

Gebruiker, wij hebben het al wel aan een paar goede vrienden en ouders verteld. Anderen weten het nog niet. Zij vonden het ook zeker wel speciaal. Niemand zag het aankomen. 
Bij mij begint mijn buik trouwens niet zichtbaar te groeien maar heb we het idee dat de band van broeken bij sommige broeken echt niet lekker meer zit. Een ander zal het echt nog niet zien. Bij jou nog niet dus? Is het je eerste zwangerschap of 2e bij mij het laatste. Straks als alles goed gaat even 3 kids onder de 2! Wel fijn dat je maandag je echo hebt! Hopelijk goed nieuws :)! Laat je het ons weten? 
Sydx, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Lopen we aardig gelijk op, ook juli uitgerekend, ik hoop zo dat je kleinste mini gewoon sterk genoeg is en lekker mee groeit. Zelf vind ik het ook nog zo spannend. Ookal zat er bij de echo maar 1 dag verschil in. Wat ook best mogelijk is. Spannend spannend!
Wanneer krijg jij weer een echo? Ik zit zo te twijfelen om er tussentijds nog eentje te vragen. Vind wachten tot eind dec. Zo lang! 

Lief dat je het vraagt!
Ik heb 4 december weer een echo om te kijken hoe of wat. De vorige echo was voor de ligging van de 'baby' uiteindelijk dus 2 zakjes te zien (was echt even schrikken/wennen).
Ik ben een medische patient dus loop in het ziekenhuis en tevens ook in het VU i.v.m oude zwangerschap.
Daarna zal mijn volgende echo ergens begin januari weer zijn.
Ik heb ook nog geen uitgerekende datum gekregen dus daar zitten we nu ook op te wachten !
Heb trouwens zelf vreselijk last al van mn broeken. Ben nu al bezig met elastiekjes maar de randen van me broek drukken echt vreselijk al.
Ga dit weekend maar vast op speurtocht naar een goede broek !

Dan is het zijn van een medische patiënt nu wel een voordeel, enkele keren extra spieken naar die kleintjes in je buik! 
Zwangerschapsbroeken zijn echt een verademing wanneer je broeken op ‘klappen’ staan. Ik heb ze ook alweer in de kast liggen. Ben erg benieuwd wanneer het moment komt dat ik ze weer aan trek. Er zijn al wel broeken die ik nu niet langer meer aan trek. Jurkjes durf ik even niet. Voelt als een enorme blubberbuik. Zodra het een mooi bolletje is ben ik voor de jurkjes; ze zitten nog extra lekker ook! ☺️

Succes met je echo maandag!

Allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik ben ook zwanger van een tweeling, nu 33+4 weken. Ik had ook veel kwaaltjes tot ongeveer 15 weken. Constant misselijk en hoofdpijn... en mijn buikje begon ook al heel snel te groeien! (Wat vroeger zwangerschapsbroeken aanschaffen heb ik ook gedaan en raad het jullie dan ook echt aan). In het tweede trimester zullen de kwaaltjes zeker weten minder worden of misschien wel helemaal weggaan. Ik hoop dat jullie een fijne zwangerschap tegenmoet gaan en dat de kindjes mooi zullen groeien en gezond blijven! En heel veel succes met de echo's :)
Groetjes Anja.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend hè een tweeling? Wij moesten echt even wennen aan het idee. Helaas ben ik inmiddels al bevallen en zijn onze jongens overleden, maar wat waren ze welkom! Ik heb vanaf week 6 tot de bevalling met bijna 21 weken kwaaltjes gehad. Ik vond de zwangerschap erg zwaar, maar al die echo's zijn super! Elke keer weer genieten. Wij hebben overigens gewoon dikke vette pech gehad, dus maak je alsjeblieft geen zorgen nu een probeer te genieten. Ik ben lid van de pagina tweeling mama's op Facebook. Daar heb ik nog steeds veel aan. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!

Terug
Bovenaan