Zwanger tweeling juli ‘19 uitgerekend

Hoi tweelingmama’s to be! 
Mij ben ook in verwachting van een tweeling, twee meisjes! Ik ben nu 29 weken +4 dagen. Ook ik ben in het begin erg misselijk geweest, verder heb ik een heerlijke zwangerschap, wel begint het nu zwaarder te worden, slapeloze nachten en enorm veel last aan buik en rug. Bij ons is een meisje ook kleiner dan de ander, maar tot nu toe niets zorgwekkends Gelukkig! Iedereen om ons heen vinden het onwijs leuk en speciaal dat we een tweeling krijgen, maar ook iedereen zegt. Pfoeh! Jullie gaan het druk krijgen... ? ik word steeds nieuwsgieriger en heb heel veel zin om ze te ontmoeten! ??
jullie allemaal ook heel veel succes, maar vooral: GENIET! 

BenB! Wat lees ik nou :(  ik weet niet of je mij nog kent? We zaten samen in spanning in juli vanwege indroogstreepje of niet... als je op mijn naam klikt dan zie je (ergens) onze berichten. 
Maar jeetje... en een tweeling en nu verloren. Wat zwaar zeg! Gezien je berichten is dit ook pas vorige week? 
Dit is niet helemaal het juiste topic om het er over te hebben omdat andere moeders miss in paniek raken. Ik ben actief in NOD november, daar is het nu lekker rustig omdat het al december is ;)  
Ik zou graag willen weten hoe het nu met je gaat. Ik schik ervan. Xx

Sydx succes vandaag met je echo! Hopelijk horen we vandaag goed nieuws.
AnjaSunny gefeliciteerd, wat mooi dat je al zover bent! Hopelijk blijft het de laatste weken nog rustig en kunnen ze lekker groeien! Heel veel succes nog de laatste periode!
BenB jeetje wat heftig! Dikke pech zeg je maar dit is toch ook heel verdrietig nieuws hoor! Hopelijk kan je het een mooi plekje geven. Veel sterkte!
Feetwee gefeliciteerd, ook voor jou wat fijn dat je al zover door je zwangerschap bent, je moet/mag nog wel even een paar weken hopelijk. Zodat je 2 meisjes nog goed kunnen groeien. Ik hoop dat je je rust en draai kunt vinden in de laatste weken zwangerschap en dat het niet nog heel veel zwaarder wordt. 
Hier is sinds gisteren mijn misselijkheid zo goed als weg, ik maak me dan ook best wel zorgen. Helemaal omdat ik ook veel stress/zorgen op mijn werk heb. Contract wordt niet verlengd (door mijn zwangerschap!) iets wat nog een staartje krijgt. Ik maak me zorgen, ook om mijn 2 mini’s. Zal ik er goed aan doen een extra echo in te plannen? Ik heb nu 24 dec. Pas een controle gepland staan. Dat duurt nog zo lang. Of maak ik me zorgen om niets.

Oei een hele tijd niet meer geantwoord. :)
De reacties van mensen vind ik soms erg vreemd. Zelf schrok ik ook wel even toen het er twee bleken te zijn, maar vanaf ik hun hartjes gehoord had was ik dolverliefd! Andere mensen reageren soms alsof ik vertel dat ik ernstig ziek ben. "Twee??? Ai, sterkte hoor!" Of "Zie je dat wel zitten? Toch heel zwaar!" Zelfs mensen die we niet goed kennen reageren op deze manier. Mijn man en ik hebben beiden dezelfde ervaring met al deze reacties en hebben er ons al in opgeboeid.
Wij zien het in elk geval helemaal zitten! Laat ons dan maar blij zijn dat wij de mensen worden met de tweeling, en niet zij. ?

Wij hebben weer een echo gehad en helaas is het kleinste kindje niet verder gegroeid en klopt het hartje niet meer. Erg dubbel allemaal. Eerst de 'schok' dat het een tweeling is, dan 3 weken spanning en nu dubbele gevoelens. Blijdschap omdat het andere kindje goed is gegroeid en verdriet omdat we ons toch hadden verheugd op een tweeling. De emoties vliegen alle kanten op (iets met hormonen denk ik) en ondanks dat het verdriet nu de boventoon lijkt te voeren zijn we ook zeker blij en positief. Het moet even een plekje krijgen. Komende week nog 2 echo's (1 bij vk die stond al gepland en nog 1 bij de gyn) waarbij we het andere kleintje weer zien en horen, dat zal vast mee helpen!

Goeiemorgen,
Ik lees vervelende verhalen allemaal. Nu vind ik het ook naar om mijn positieve verhaal neer te zetten maargoed.

Ik heb gister dus echo gehad en er waren nog steeds 2 vruchtjes te zien. Dat was al eerste blijdschap en daarna 2 kloppende hartjes !
Nu heeft de echoscopiste ons op 6.5 week gezet wat ik zelf erg weinig vind maargoed dat horen we nog wel. Ze waren inmiddels ook beide even groot.

Ik heb nu 19 december bij de gynaecoloog een afspraak ben heel benieuwd wat die allemaal te vertellen heeft.
Nu nog even 2 weken genieten van het idee en hopen dat ze beide goed door groeien.

Heb hier sinds gister ook minder last van kwaaltjes normaal stond ik op met buikkrampen en misselijkheid nu heb ik alleen af en toe wat vlagen misselijkheid.

Zijn de zwangere ook al aan het plannen voor dingen of laten jullie voorlopig nog alles op je af komen?
Ik ben echt al druk bezig aangezien we niet een heel groot 'appartement' hebben en ik niet verwacht we nog voor de zomer zullen verhuizen. Dus afgelopen zondag hebben we onze slaapkamer vast omgebouwd zodat er nog 2 bedjes en een commode in kunnen.
Ik heb ook al een zoontje van bijna 3 dus die houd voorlopig zijn eigen kamertje nog.

Succes allemaal met aankomende afspraken en echo's!

Feline wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Lekker op een roze / blauwe of rozeblauwe wolk ?! 
Ik herken wel wat je zegt hoor, een wir war aan reacties die je krijgt positief en negatief. Wij zijn er ook blij mee. Zal pittig worden met de zwangerschap, bevalling en het eerste jaar-anderhalf jaar. Maar ik denk daarna enorm genieten . Tussentijds natuurlijk ook ?.

gebruiker wat heftig! Ik snap je reactie dan ook enorm goed. Je ‘rekent’ op iets en dan is het er niet meer. Kan me je verdriet wel voorstellen. Eerst een schok zwanger van 2 en daarna blijkt het er toch eentje te zijn. Sterkte hoor! 

Sydx, je mag zeker gelukkig zijn met zo’n positieve echo! Fijn dat je de 19e ook weer op controle mag, krijg je dan ook weer een echo? Maak je je zorgen over dat ze nu op 6,5 wk geschat worden? Ik denk dat het vooral belangrijk is dat ze beide goed gegroeid zijn, die metingen zijn volgens mij toch heel lastig. Komt wel goed. 
Leuk dat jullie al met de kamer (jullie kamer) bezig zijn. Wij in ons hoofd ook al! Maar nog niets concreets. We wachten de 24e even af en daarna moeten we ook plannen maken. Helaas zit ik even met mijn werk in mijn maag. 
Was zelfs gisteren zo erg dat mijn kwaaltjes plots helemaal weg waren. Ik had grote zorgen ?. Gelukkig heb ik een extra echo gekregen en die 2 kleintjes waren goed in beeld. Geen meting maar je zag wel dat ze zich goed ontwikkeld hadden, zo mooi ?. Nu proberen mijn werk in mijn hoofd aan de kant te zetten en lekker te genieten (tussen het misselijk zijn en naar de wc rennen door) van die 2 kleintjes die mooi groeien in mijn buik.

Dat weet ik eigenlijk niet. Ik ga er wel vanuit omdat ik goed in de gaten gehouden moet worden door vorige zwangerschap, maar we zullen zien.
Heb verder ook nog helemaal geen afspraken staan omdat ik eigenlijk 0 informatie krijg, best frustrerend.
Ik vind het opzich niet erg maar klopt gewoon niet helemaal. Dus hoop meer info over uitgerekende datum te krijgen volgende week !

Ik heb vandaag de eerste ledikant lakentjes gekocht. Zo leuk om te doen weer. Misschien beetje vroeg maargoed kon het niet laten.

Terug
Bovenaan