zwanger van de 3e, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Ik ben op dit moment zwanger van mijn derde kindje (6 weken). Ik heb al 2 dochters, Sanne en Amber.

Wie is er nog meer zwanger van zijn derde en hoe ervaar je dit?

Groetjes
Chantal

Hoi mama1973, hartelijk gefeliciteerd met je derde zwangerschap. Hartstikke leuk, en o zo gezellig straks als de kleine er is. Zelf ben ik 7 oktober bevallen van de derde. Heb nu een jongetje van 6, meisje van 4, en nog een zoontje van 14 weken. Het is zo leuk met de kids, ze begrijpen alles heel goed nu, en daarom hebben we ook gewacht tot Iris 4 werd. Heel veel succes Wendy

Hoi, ik ben in november bevallen van onze derde. Helemaal super, en een derde 'hobbelt' gewoon mee. Het gaat gewoon zoveel makkelijker. Wanneer de oudste (2 en 3 Jaar) naar de peuterspeelzaal zijn, is het gewoon stil. Klinkt stom, maar een derde is echt een makkie vergeleken met de eerste. En.... de overgang van 2 naar 3 is makkelijker dan van1 naar 2, waarschijnlijk omdat je je aandacht al kan verdelen.
Mijn zwangerschap liep ook prima, alleen was mijn bloeddruk soms wat hoog (omdat het natuuurlijk wel wat druk is met nog 2 kleintjes).
Geniet van je zwangersschap, want het vliegt voorbij!!!
Groetjes Anne

Hoi mama 1973,

Ik ben ook zwanger van de derde.. vandaag 14 weken.. maar merk wel dat de tijd veel sneller voorbij gaat dan die andere  2 keren. Ik had me voorgenomen er intensief van te genieten nu het de laatste keer is, maar gisteren dacht ik.. huh alweer bijna 14 weken!! Dus met die andere 2 kereltjes rondlopen (4 en 2 jaar) lijk ik er geen tijd voor te hebben. Maar vanaf nu ga ik echt genieten.

Groeten Patries

Hoi hoi,

ik ben vandaag 21 weken   en zes dagen zwanger van mijn derde kindje. Ik heb twee zoons ( mei 200 en augustus 2002) en ik ben 1 juni 2007 uitgerekend van alweer een zoon. Het is wel anders als eerdere zwangerschappen maar sinds de uitgebreide echo van afgelopen maandag ben ik er weer veel mee bezig.

veel liefs ...

Hoi hoi

hier nog 1 zwanger van wonder nummer 3 haha weet nog niet wat het is maar dat komt nog
we hebben nu 2 hele mooie meiden , en ook ik vindt dat deze zwangerschap echt het snelst gaat soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben , omdat ik dan gewoon zo met de dagelijkse dingen bezig ben , en vaak zit ik dan s,avonds uitgeput op de bank en denk ohjaaaa m,n baby in m,n buik is er ook nog hahaha

ben nu ook alweer 16 wk en 5 dg en ik moet nog beginnen met de babykamer
met die andere 2 hadt ik het met 5 maand al klaar , ma ach dan sta je zolang in een mooi kamertje te kijken en te wachten dus dat doe we nu maar niet .

liefs van anna mama van strakkies 3

Hoi,
Ook ik ben zwanger van de 3de morgen alweer 17 weken. Ik heb 2 dochters Mandy van 11 jaar & Sanne 7 jaar. Na Sanne ben ik nog 2x zwanger geweest maar dit waren beide keren buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, helaas ben ik daardoor mijn beide eileiders kwijtgeraakt en kon ik alleen nog met IVF zwanger worden. Het is gelijk gelukt bij onze 1ste IVF behandeling

Groetjes Mariëtte

Hoi allemaal

Ook ik ben zwanger van de derde.Jongetje of meisje is nog de vraag.Dit was niet te zien op de echo.Gelukkig was verder alles goed op de echo te zien.
We hebben nu al twee jongens(1999 en 2002).
Misschien dat dit dan een meisje is,want dan zit het eigenwijze van haar moeder er nu al in.
Het gaat wel allemaal heel snel nu het niet nieuw meer is.Ik ben alweer over de helft en kan het eind wel naar me toe kijken.

Succes met de zwangerschap allemaal.

Groetjes Jes

Terug
Bovenaan