zwanger van de 3e, wie nog meer?

Hoi,

Ook ik ben zwanger van ons derde kindje, inmiddels ben ik 22 weken zwanger, dus al over de helft weer.
We hebben ook al een zoon van 6 en een dochter van bijna 4, helemaal leuk, ze maken het nu heel bewust mee.
Jij ook veel succes met je derde zwangerschap en geniet ervan.

groetjes MP

Hallo
Ik ben ook zwanger van nummer 3 inmiddels 35 weken geweest
Ik vind het erg snel gaan
Mijn andere kinderen zijn bijna 5 en 3
Het leuke vind ik dat mijn dochter van bijna 5 er erg van geniet en alles bewust mee maakt toen haar broertje werd geboren was ze pas 1,5 jaar en begreep het allemaal niet
Groetjes Monique

Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben niet zwanger van de 3e maar wil er straks zeker wel eentje bij. Mijn vraag is alleen, kunnen jullie de aandacht aan alledrie makkelijk  verdelen? en voor de mensen die al 2 kindjes van hetzelfde geslacht  hebben, hopen jullie nu toch op een kindje van een ander geslacht of maakt het echt niks uit?  

Groetjes Elmira.

Hoi Elmira

Wij hebben al twee jongens en na lang twijfelen ben ik nu dan zwanger van nummer drie.Ik heb al die tijd zoiets gehad van het maakt niet uit.Terwijl mijn man graag een meisje zou zien.Ook allebei de jongens willen graag een zusje,omdat we anders alleen maar jongens in huis hebben en dat is zielig voor mama.
Nu ben ik ruim 20 weken zwanger en hoop stiekem dat dit ook een jongen is.Volgens mij hebben ze dan gewoon meer aan elkaar en lijkt het mij gewoon practischer met kleding en speelgoed.Maar we zien nog wel wat het gaat worden.Het is natuurlijk beide van harte welkom!!!!

Groetjes Jes

Hoi!

Ik ben ook zwanger van mijn derde kindje en voor mij een hele bijzondere ervaring...

Ik ben nl gescheiden na een zeer moeizaam huwelijk en had het hoofdstuk kinderen afgesloten na mijn twee zoons. Echter leerde ik vlak na mijn scheiding een super lieve jongen kennen waarmee het enorm klikte! We zijn uiteindelijk getrouwd en met hem wilde ik heel graag nog een kindje. Het heeft iets heel speciaals omdat ik uit een leven kom met mijn ex van drugsverslaving, leugens, manipulatie, agressie etcetc...

Het leven wat ik nu heb staat zo in contrast met wat ik heb gehad dat het dus voor mij extra speciaal is om dit zo te mogen meemaken na alle ellende die ik heb gehad!

Ben echt enorm blij met mijn 'nieuwe leven' en ervaar dit dan ook heel vaak heel intens!

Hoe ervaar jij het zelf?

Succes met je zwangerschap en geniet ervan!!

Groetjes, Natasja uit Ede.

Hoi Elmira,

Ik heb i.d.d. twee kids van hetzelfde geslacht, 2 jongens. Ik wilde eerst bij de tweede een meisje, maar nu ik ze samen zie is het gewoon goed geweest dat ook hij een jongen is. Ze spelen leuk samen, vooral met auto's enzo, hebben dus aardig wat aan elkaar ondanks lft verschil van 4,7 jr. De oudste wilde graag een broertje en hij zat toen in een fase dat als iets anders bleek dan in zijn gedachten, hij dit niet kon verwerken en dan had hij het erg moeilijk. Gelukkig ook voor hem heeft hij nu een broertje, ik denk dat als hij toen een zusje had gekregen hij het erg moeilijk had gevonden (hij heeft ook last van ADHD of PDD NOS en kan dingen moeilijker verwerken)

Nu krijgen ze allebei een zusje! Mijn man wilde graag een meisje en mij maakte het niet zo heel veel uit omdat ik een kindje met hem gewoon sowieso heel speciaal vind (zie bovenstaande verhaal) Maar toen ik wist dat we nu een meisje krijgen, was ik helemaal door het dolle!! Ik vind het toch eigenlijk wel echt geweldig moet ik zeggen.

Zij is een enorme welkome aanvulling op al 2 lieve jongens! Ik geniet van al mn kids!!

Groetjes, Natasja.

Hoi,

Ik ben ook zwanger van de derde,14 weken nu.Ik heb een jongen van 7 jaar en een meisje van 5 jaar.Er zit dus wel wat leeftijdsverschil tussen maar dat vind ik juist leuk.Ze weten nu heel goed wat er gaat gebeuren en vooral mijn dochter kijkt er erg naar uit.Omdat ze naar school gaan kan ik zo nu en dan even gaan liggen bijv. en dat is ook wel heel lekker.Dit wordt wel de laatste zwangerschap dus ik geniet er heel erg van!

Groetjes van Lene

hoi hoi

hier nog een bondgenoot !!
ook ik ben zwanger van nummer drie.
ik zit nu bijna aan het einde en ik heb wel gemerkt dat ik met deze zwangerschap meer bezig ben geweest maar dat komt omdat mijn dochters,nu 8 en 7 jaar beide te vroeg nl met 31 en 32 weken zijn geboren dus ik ben nu wat strenger onder controle bij de gyn omdat ze van deze ook verwachtte dat het te vroeg zou komen.
maar alles zit nog op zijn plekje dus we wachten het maar af .

groetjes !!

Terug
Bovenaan