zwanger van de 3e, wie nog meer?

Allemaal gefeliciteerd!!

Ik ben in september bevallen van onze 3e dochter en vind het helemaal geweldig!
Qua drukte merk ik weinig verschil, alleen heel veel was, maar goed, hoort erbij.
De oudste 2 vinden het ook erg leuk (zijn nu 6 en 3 jaar)

Geniet ervan zou ik zeggen!

Liefs Annemarie

Hallo,

Leuk om verhalen van moeders te horen die al bevallen zijn van een derde kindje of dat al zijn (in de verschillende stadia).

Zelf ben ik 35 jaar oud en 9 weken zwanger van de derde. We hebben twee jongens van 3.5 en 2 jaar oud. Ik ben heel erg blij dat ik zwanger ben en aanstaande vrijdag hebben we onze eerste echo, nu duimen dat alles goed is ....

Verder ervaar ik deze zwangerschap wel veel zwaarder dan de eerste twee. Ik voel me eigenlijk de hele dag lamlendig en voel me tot niets toe in staat en zie overal als een berg tegenop. Dit valt me echt heel erg tegen en hoop echt dat het over een paar weken beter gaat. Hoe ging dat bij jullie gedurende de eerste drie maanden?

Oh ja verder heb ik echt geen voorkeur of het een meisje of een jongen wordt. Maakt me niets uit.

Liefs,
Liene

Ik ben net 3 weken geleden bevallen van onze 3e zoon.
De zwangerschap was deze keer wel iets zwaarder, maar ook leuk.
De oudste bijna 5 leefde erg mee en kon niet meer wachten. De jongste 2,5 vond het wel lastig dat mama niet meer zo veel meer kon doen.

Ik vind het super dat ik 3 op een rij heb gekregen. De 2 oudsten spelen ok veel met elkaar en dat zal nu ook wel weer gebeuren. Ik kan ook alles makkelijker doorsluizen. Qua kleertjes en speelgoed. Ik ben nu op en top een jongens-mama.
Bij de 2e wilde ik wel graag een meisje, maar nu ik weer een jongen heb, geen probleem. De meiden komen later wel op de stoep!
Ik wordt wel vaak gevraagd of ik deze keer een meisje had gewild: NEE!! Daatop wordt weer gevraagd of we dan voor een 4e gaan, in de hoop op een meisje: NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Mensen begrijpen niet dat we ze gelukkig zijn met onze jongens! We willen het hier bij houden. Ze zijn alle 3 gezond, dat is toch het belangrijkste!
Ik voel me ook erg bijzonder in ons mannengezin. Ik blijf genieten.

Het is zeker wel wat drukker geworden. De ochtendspits is wat hectischer, maar dat zal ook wel weer gaan.
De grootste stap was van geen kinderen naar 1 kind. Met de komst van de 2e was het wennen aan het geregel 's ochtend om alles op tijd de deur uit te krijgen.
Met 3 kinderen gaat het toch wat meer vanzelf. Het is of we al tijden 3 kinderen hebben!

Ik geniet elke dag weer opnieuw!

Geniet van je zwangerschap en straks van jullie 3e spruit!
Monique

Hallo meiden,

Ik ben niet zoals jullie zwanger van de derde, maar van de vierde. We hebben een zoon van 8, een dochter van 6 en een ventje van 3,5 jaar. Ik vind het helemaal geweldig, heb heel lang gezegd en gedacht dat ik drie wel  mooi vond maar ja, zeg nooit nooit. En ik geniet met volle teugen. Ben nu 12 weken zwanger en ben wel behoorlijk moe, maar goed, dat mag de pret niet drukken.

Geniet van jullie zwangerschappen,groeten Alice

Terug
Bovenaan