Zwanger van de tweede!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben weer zwanger. In de tweede ronde al. dat had ik echt niet verwacht.

Zoè is nu 8,5 maand en ze zal 15 maanden zijn als onze tweede spuit geboren wordt. hihi begin me nu ineens af te vragen hoe het met alle practische dingen moet. Maar ja...eerst genieten en hopelijk gaan die eerste 12 weken snel voorbij.

Hoi Joyce!

Leuk goed nieuws te horen! Ik wens je een fijne zwangerschap! Enne... die praktische details: loopt vanzelf wel los.
groetjes,Priscilla

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Joyce is zwanger Gefeliciteerd hoor, wat een geweldig nieuws blijft dat toch iedere x. Alleen het verschil van 15 maanden klopt niet helemaal of je moet al erg ver zwanger zijn, haha! Heb je nu al last van kwalen??
Geniet ervan he,

xxx

Ik bedoel natuurlijk 1 jaar en 5 maanden oftewel 17 maanden.

Mijn hersenen werken nu al niet meer. hahaha

Hoe voel jij je nu Jansske? Je bent de eerste 12 weken nu toch al door he? Lekker hoor. Ik hoop ook snel voorbij de eerste 12 weken te zijn. Met hoeveel weken heb je je eerste echo gehad?

jeetje meid top!!!

van harte en ik hoop dat je veel van je zwangerschap zal genieten al word dat nu wel anders idd met nog een kleintje om je heen..

liefs annelies

Heey Joyce, ik ben nu bijna 14 weken! Heb tot nu toe 3 echo's gehad! De eerste bij 10 weken, daarna bij 12 en de laatste bij 13.
Was zo leuk om daar weer te zijn, want de stagiaire die mijn bevalling heeft gedaan die was er weer. Ze was aan het invallen voor een ander, echt super. Lekker bijgekletst enzo.
Daarna heb ik een extra echo gehad met 12 weken omdat ze niet zeker wisten hoever ik was, omdat mijn cylclus enorm schommelt. De laatste heb ik gehad voor de zekerheid, omdat ik het hele weekend enorme buikpijn en krampen had. Moest ook urine inleveren bij de huisarts, maar alles was helemaal goed (vandaag uitslag gehad)
Nu dus echt genieten! Hoe ver ben jij nu? En wanneer ben je uitgeteld? Zoe nog last van..... (ik weet de naam niet meer, die pukkeltjes, sorry) Voel je je goed?!

Dikke x Janneke

Hoi Jansske,

Fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap. Wel even schrikken dat je zoveel krampen hebt gehad aar gelukkig is alles goed.

Ik ben nu iets van 4 weken zwanger en volgens mijn berekening  15 februari uitgeteld. Zoë had de waterpokken maar dat is al helemaal weer aan het wegtrekken gelukkig. Ze heeft er wel heel veel last van gehad en nu nog wel wat lelijke plekken maar hopelijk trekt dat ook nog weg.

Hoe is het met Senna? Wat gaat het hard he?

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan