Zwanger van de tweede!!!!!!!!!!!!!!

Joyce en Janske,

Gefeliciteerd allebei! Ik ben benieuwd of het ook waar is wat ze zeggen over dat een 2e zwangerschap en een 2e kindje een stuk makkelijker gaan omdat je al meer ervaring hebt. Houd ons op de hoogte en vooral....geniet ervan!

Liefs,
Nathalie

Natalie, dank je wel! Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap tot nu toe al als zwaarder ervaar. Bij Senna had ik nergens last van en nu de eerste weken wel. Ach ik mag niet klagen als ik Jenneke's verhaal lees.

Joyce ga je nu ook weer een cursus zwangerschapgym volgen?? Ik denk het niet.

Jenneke, hoe is het met je?!

Gr Janneke

Jansske,

Ik denk wel dat ik deze keer ook een zwangerschapscursus ga volgen. Ik vind het gewoon gezellig om met wat zwangere dames een cursus te volgen. Even lekker kletsen over alle kwaaltjes. haha.

Maar misschien ga ik wel net iets anders doen. De cursus die we gevolgd hebben was wel lekker goedkoop. Even kijken of kraamzorg zuidgelderland ook nog wat anders aanbied want dan doe ik dat misschien wel.

Deze keer is het dus wel wat zwaarder dan bij Senna. Misschien komt dat ook wel omdat je de zorg van Senna er nu ook bij hebt.  Zijn de klachten nu al wat minder omdat je al voorbij de 12 weken bent of nog niet?

Gr. Joyce

Hoi dames,

Hier is het feest alweer over. Ik heb vandaag een echo gehad en ik had bijna 11 weken moeten zijn en er was geen hartactie meer. Het is met ruim 9 weken gestopt met leven. Dit is dus mn tweede miskraam in 4 maanden. Weet even zelf niet zo goed wat ik hier nou mee moet. Het is dus nog niet uit zichzelf gekomen en het word dus naar alle waarschijnlijkheid een curretage.

Lieve Jen,

Wat verschrikkelijk meid! Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen.

Een curretage is nog eens extra vervelend. Ik wil je veel sterkte wensen de aankomende tijd. Laat je ons nog even weten hoe het met je gaat?

Joyce

Hoi dames,

Ik heb vannochtend een curretage gehad, het viel me (met als 3,5 maand geleden) gelukkig heel erg mee. Ben alleen nog erg emotioneel, is ook wel logisch, zou nu 11 weken zijn vandaag.
We moeten nu even een ongesteldheid afwachten voordat we weer gaan proberen. Dus we gaan eerst vakantie houden en lekker genieten van ons mannetje en daarna (ergens in augustus) gaan we er weer voor!!

Ik wens jullie in ieder geval allemaal een super zwangerschap toe!!

Liefs Jen

Hoi Jen,

Fijn om te horen dat de curretage meeviel. Al zal het emotioneel waarschijnlijk niet zo meevallen. Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang zodat je toch verder kan.

Gr. Joyce

Terug
Bovenaan