<p>Ja je leest het goed, zwanger van Dora (En dan natuurlijk als eindresultaat, niet als vader).</p><p>De meest rare droom gehad, ik kreeg als Babyshower feest een "maak kennis met je kind" dag. Maar natuurlijk had ik een koortslip. Dus handschoentjes aan en mondkapje op. We (vriendinnen en familie) werden in een grote kamer met bankjes langs de muren gezet en daar ging de deur open. Er kwam een meisje van zo'n 3 jaar oud binnen lopen en dat was dus mijn kind. Die nog in mijn buik zat. Iedereen knuffelde en speelde met haar en ik moest huilen omdat iedereen zo onvoorzichtig deed en ze niet naar mij toe kwam. De verloskundige vroeg hoe ik mij voelde (die begeleidde dit alles??) En ik zei dat ze voorzichtig met mijn kind moesten doen. Toen draaide het meisje zich om en kwam naar mij toe lopen om te knuffelen. En toen zag ik het, het was Dora the Explorer!!!!!! Oh mijn God, ik weet nog helemaal niet of het een jongen of meisje wordt, maar weet nu in ieder geval al wel dat ik op moet letten voor Swieber de vos in mijn huis en tuin!</p><p> </p><p>Hebben jullie al vage/bizarre/grappige/rare dromen gehad? Vertel, want ik ben best nieuwsgierig!</p>