Zwanger van Dora the explorer......

<p>Ja je leest het goed, zwanger van Dora (En dan natuurlijk als eindresultaat, niet als vader).</p><p>De meest rare droom gehad, ik kreeg als Babyshower feest een "maak kennis met je kind" dag. Maar natuurlijk had ik een koortslip.  Dus handschoentjes aan en mondkapje op. We (vriendinnen en familie) werden in een grote kamer met bankjes langs de muren gezet en daar ging de deur open. Er kwam een meisje van zo'n 3 jaar oud binnen lopen en dat was dus mijn kind. Die nog in mijn buik zat. Iedereen knuffelde en speelde met haar en ik moest huilen omdat iedereen zo onvoorzichtig deed en ze niet naar mij toe kwam. De verloskundige vroeg hoe ik mij voelde (die begeleidde dit alles??) En ik zei dat ze voorzichtig met mijn kind moesten doen. Toen draaide het meisje zich om en kwam naar mij toe lopen om te knuffelen. En toen zag ik het, het was Dora the Explorer!!!!!! Oh mijn God,  ik weet nog helemaal niet of het een jongen of meisje wordt,  maar weet nu in ieder geval al wel dat ik op moet letten voor Swieber de vos in mijn huis en tuin!</p><p> </p><p>Hebben jullie al vage/bizarre/grappige/rare dromen gehad? Vertel,  want ik ben best nieuwsgierig!</p>

Ik heb (nog) geen droom gehad die kan tippen aan jouw droom. 
Echt geniaal! Hahahaha
Ik hoop dat je er zelf achteraf ook om kunt lachen:) 

Ik had ook rare dromen toen ik zwanger was, ik droomde over overleden personen die ik kon, heel vreemd. Was ook altijd bang om me kind te verlieZen in me buik terwijl daar geen aanleiding voor was.

Precies hetzelfde hier. Afgelopen nacht was ik in mijn droom een kolf apparaat aan het uitproberen. Alleen hij was kapot, hij zoog zo hard dat bijna heel mijn boobie in dat ding verdween. Ik in paniek, man die niet snapte wat er gebeurde. 
Gelukkig maakte de hond mij wakker, ik wil niet weten wat er verder ging gebeuren.

Voor ik überhaupt kon testen, droomde ik over positieve zwangerschapstesten. Die maand was het raak. Vlak voor de eerste echo droomde ik over een tweeling. Je raadt het misschien al... We kregen een tweeling :) Ik droomde alleen over een jongen en een meisje en het zijn twee jongens geworden.

Zelf nog niet van dit soort vreemde dromen gehad. 
Mijn man wel die had gedroomd dat we een dochter kregen, die we petunia gingen noemen. Maar ze was in onze droom ook heel lelijk en hebben we navraag gedaan of er niks aan te doen was met plastische chirurgie. 

Hahaha oh mooi dit! Wat kunnen dromen levendig zijn dan he?!

ik droom sinds ik zwanger ben heel veel over seks?. Terwijl mijn libido overdag juist op een ultiem dieptepunt ligt.

Ik droomde gisteren dat ik seks had met Vin Diesel, terwijl zn schedel open lag en zn hersens eruit hingen. Dat was best vreemd..

Terug
Bovenaan