Zwanger van Dora the explorer......

Whaha oh geweldig. Bizar kun je dromen he?!
Er was een aanslag met gas waardoor mensen in een soort van zombies veranderde. Deze infecteerde ook weer gezonde mensen. Ik zat een een leger die dit moest bestrijden. Er was een moment in een bus dat ik met 3 collega's en burgers zat en er zo'n bom afging. Adem inhouden en naar buiten. Achtervolgt door zombies op watertank die die zombies omduwde. Heel erg spannend en heel echt. Man wat zag ik er goed uit. Superstrak in mn zwarte stoere outfit. En ik had heel erg leuk mannelijk collega. Waar ik een heleboel andere dingen mee beleefde (waar ik nu overdag geen puf voor heb). 
Maar ook een hele nare droom waarin ik mn dochter  van 3 jaar langs de waterkant liet lopen terwijl ik mn auto ging parkeren. Ik zag het mezelf doen en dacht wtf! Toen was ik haar kwijt. En ik vroeg iedereen of ze haar gezien hadden. Kwam mn moeder en nicht tegen en die gingen zoeken. Ging ik gewoon op mn gemak gympen afhalen bij 1 of andere wazige gozer die zat te gamen. Ik zei nog tegen hem ik moet opschieten ik moet mn dochter zoeken. Toen zag ik een grote boot in t water waar mn moeder opstond. Ze haalde net mn dochter levenloos uit t water. Ik keek ernaar en dacht ik maak er een eind aan. En toen werd ik jankend wakker. Daarna kon ik niet meer slapen. Echt rukdroom. 

Ik heb een paar keer gedroomd dat we een dochter hadden en dat ze, serieus net na de bevalling al, begon te praten, te lopen etc. En dat ik nog dacht. Jezus, gaat dit zo snel. 
16 weken echo gehad. Blijkft ook meisje te zijn. 
Ook droom ik vaak over mijn overleden moeder, dat ze erbij is om mij te helpen met de kleine en mij verteld wat ik moet doen. 
En daarnaast droom ik vaak dat ik mijn kind ergens vergeet of vergeet te voeden. En als ik voeding geef zitten er peuken in de melk en algen etc. 
Kortom... Je kunt wel lezen dat ik voor het eerst moeder word haha. Allemaal dromen vanuit angst dat ik der niks van ga bakken straks. 

Hahahahha oh nee wat een vreselijke droom! 

Ik heb een tijdje terug gedroomd dat ik bevallen was van een meisje (ik wist het geslacht toen nog niet maar inmiddels weet ik dat we een zoontje krijgen). Allemaal leuk enzo, maar na een tijdje was mijn kind geen mensenbaby meer maar een volgroeid vlaamse hangoor konijn. Ik was zó teleurgesteld dat ik een konijn had ipv een mensenbaby hahaha. Probeerde het nog rationeel te bekijken van oh ja, dit kan gewoon, en ja een konijn is eigenlijk toch ook best leuk.... Gelukkig werd ik niet lang daarna wakker. 

Echt he.. Die dromen zijn zo erg. Ik heb ook nog eens gedroomd dat ik aan het bevallen was.. Niet van een baby maar van biggetjes!! Haha. Kan er nu om lachen maar vond het echt een verschrikkelijke droom. 

Hahaha hilarisch dit! Hier was mijn vriend van de week niet mijn vriend, maar een goede vriend waarmee ik samen woonde (had dezelfde naam, maar ander uiterlijk..). Hij was een avond pas laat thuis, wat ik vervelend vond, want was een beetje verliefd op hem. Toen ik vroeg wat er was, bleek dat hij stiekem in de bosjes had gerotzooid met een (mannelijke!) teamgenoot. Oh en dat hadden ze ook al een keer thuis gedaan, toen ik er niet was. Hij wilde graag ontdekken hoe het nou zat, dus ik werd dakloos... Toen ik wakker werd en hij naast me lag, was ik blij dat ik én mocht knuffelen en niet dakloos was?!

Hahaha, ik heb ook 1 keer een hele rare droom gehad. De details weet ik niet precies en er was niet echt een verhaal ofzo.. Ik droomde ook dat we een meisje kregen. Mijn man en ik zijn vrij lang (ik 1.82m en mijn man 1.90). Nu droomde ik dus dat ze net geboren was, maar 1.20m lang was. Ze was heel dun en had zwart sluik haar hahaha heel gek en ik vond het zelfs een beetje eng want ze leek op het meisje van the Ring die film.. Hahaha later nog vaker gedroomd over een meisje.. althans ik zat in knal roze geverfde slaapkamer en gaf de baby borstvoeding.. nu blijk ik ook zwanger van een meisje. Hahaha heel gek wat je af en toe kan dromen.

Geweldige dromen ertussen, maar ook minder leuke. Die heb ik gelukkig nog niet gehad. En Vin Diesel met of zonder hersens....T blijft vast een knappe man. 
Angela T. Bij jou pakte het goed uit met een meisje.....Ik hoop toch echt dat t bij mij geen tititititiDora gaat worden want ik zou gek worden van de hele dag rugzak rugzak en op de kaart op de kaart.........?
Hannah Laura, een konijn, grappig is dat ik me dat nu al voorgenomen heb. Als mensen straks in de wagen kijken en vragen "ooh wat is het?" Ze met een stalen gezicht aankijken en zeggen "dat zie je toch, een konijn!" 
Gebruiker, ooh wat vreselijk, je kind te water. Gelukkig is het dan maar een droom!
Marstef.......ach, petunia is toch ook een prima naam ?????? 

Ik lig echt in een deuk van sommige dromen.
Ik weet nog toen ik zwanger was van mijn oudste dat ik droomde van 2 tijgers in de tuin. Het was me met veel moeite gelukt om ze op te sluiten in mijn woonkamer. Ik was alleen vergeten dat mijn broertje daar nog zat. De tijgers zagen hem en een van hem deed de deur op de knip en zei dat ze hem op gingen eten. 

Terug
Bovenaan