Zwanger van Dora the explorer......

Haha ik moet wel lachen om al die dromen. Hier gelukkig vannacht geen zombies of verzuipende kinderen. 
Ik was aan t bevallen en persen en er kwamen alleen maar snoepjes uit. Van die ronde een gekleurde papiertjes. En mn partner at ze telkens stiekem op. Dat irriteerde me zo erg want hij was meer bezig met snoep eten dan mij helpen. En ik wilde dat mn kind kwam. De gyneacoloog vond t een wonderlijk verschijnsel. En had de directeur van jamin uitgenodigd. Stonden ze daar met zn allen mn doos in te turen. Omdat t lang duurde werd t een keizersnede. Ze haalde t uit mn buik en t was zo'n giga grote roze chupa chup lollie. Iedereen zei: gefeliciteerd met uw dochter. Ik was super teleurgesteld want t was een lollie?! Zegt mn partner: maar lieverd t is kersen mn lievelingssmaak we noemen haar cherry. En toen werd ik wakker. 
Als t een dochter word noem ik haar niet cherry ;-)
Zo en nu ga ik maar eens een berichtje naar forum sturen dat ik niet mn naam kan aanpassen. Kan m nergens instellen. Blijft op gebruiker staan. 
Groetjes nvn

Haha zo gek en levensecht die dromen als je zwanger bent!
Ik droomde gisteren dat ik naar de intocht van sinterklaas was en kaartje voor had gekocht en dan had ik als privelege een eigen wc was er echt heel blij mee en zoontje kon mooi sinterklaas een hand geven. Toen werd ik wakker en realiseerde me dat mijn zoontje langs me in bed sinterklaas liedjes aan het luisteren was.
En veel dromen over seks is ook herkenbaar gelukkig niet met sinterklaas haha. 

Hahahaha, ik lig echt in een deuk om sommige berichtjes.
Ik heb gedroomd dat mijn vriend het graag nog een keer met iemand anders wou doen voor we echt een gezinnetje werden. Dus ik zat beneden op de bank te wachten terwijl hij boven met een ander in bed lag.
Vervolgens kwam hij beneden en vertelde hij doodleuk dat hij zo snel klaarkwam dat hij de dekens een beetje vies had gemaakt, sorry.
Ik werd wakker en was heel verdrietig en boos. Daarna weer in slaap gevallen en 's ochtends moest ik heel hard lachen. Mijn vriend ook overigens na dit verhaal. Hij zei: Wat denk je wel niet van me??

Vannacht gedroomd dat de clown van IT achter mij aan zat. 
Ik moet eigenlijk uit zijn gezichtveld blijven want anders ging ik dood. Dus alle ramen gebaricadeerd. Was eigenlijk een combinatie tussen de film Birdbox en IT. 
Echt zo stom.. komt omdat ik laatst Birdbox heb gekeken en omdat we onze baby HET ofwel Pennywise noemen van de film omdat vriendlief gelsacht echt niet wilde weten en ik hem wel weet hahaha. 

Vannacht gedroomd dat de clown van IT achter mij aan zat.  Ik moet eigenlijk uit zijn gezichtveld blijven want anders ging ik dood. Dus alle ramen gebaricadeerd. Was eigenlijk een combinatie tussen de film Birdbox en IT.  Echt zo stom.. komt omdat ik laatst Birdbox heb gekeken en omdat we onze baby HET ofwel Pennywise noemen van de film omdat vriendlief gelsacht echt niet wilde weten en ik hem wel weet hahaha. 

Haha zo bizar al die dromen! Ik droom vooral veel over seks (terwijl ik daar verder echt niet aan moet denken vanwege de lichamelijke klachten haha dus een beetje frustrerend voor mijn vriend als ik over die dromen vertel).
De rare dromen blijven hier ook niet tot mij beperkt: mijn vriend had laatst gedroomd dat ik was bevallen van de baby, maar hij zat nog in het vruchtwater, dus toen hebben ze ‘m even teruggeduwd ?? 

Wat toevallig dat meer vrouwen zoveel over seks dromen tijdens de zwangerschap!
en over de bevalling... Zo leuk om al die verhalen te lezen en ook bepaalde herkenbaarheid! ik droomde laatst ook vlak voordat we een pretecho hadden dat we bij de echo de baby al konden zien. Deze werd alvast even uit mijn buik gehaald. Ik vond het nogal vreemd dat dit zomaar kon maar was ook blij dat ik haar al kon knuffelen en vasthouden maar toen brak de navelstreng en raakte ik in paniek. Gelukkig kon ik op een app op mijn telefoon zien dat ze nog wel leefde. Na enige tijd kwam ik erachter dat ik de navelstreng er weer in kon pluggen. De app piepte wel dat er mogelijk hersenschade was ontstaan. Ik heb de baby toen snel terug laten plaatsen. Iedereen zei daarna dat ik ook niet zo nieuwsgierig moest zijn en ik voelde me heel schuldig.
mijn vriend droomde ook dat onze dochter als peuter geboren werd die al kon praten en hij vond dat helemaal niet meer leuk :).

Terug
Bovenaan