zwanger van een jinge van 20!

hallo allemaal,

kben een jonge vrouw van 32 en nu 5wkn zwanger. ik weet alleen niet zo goed wat ik moet...

uit mn vorige relatie is een heel mooi lief jongetje ontstaan. mn zoontje is nu bijna 5 en een schat! zn papa en ik zijn bijna drie jaar uit elkaar en de band tussen ons is prima! ons zoontje is drie dgn id week bij zn vader en 4dgn id week bij mij.

nu ben ik zwanger gworden van een jongen die nu 20 is. hij doet een studie en k werk 3dgn id week.
we hebben geen relatie met elkaar, maar we kwamen elkaar tegen en hebben paar keer seks met elkaar gehad.
hij woont nog bij zn ouders en staat dus anders in het leven dan ik.

hij weet dat k zwanger ben en we gaan r zeer snel over praten. wek heeft hij laatst gezegd dat als k het wel wil houden, hij er geen verantwoordelijkheid voor wil nemen. dus zou ik het denk k alleen moeten doen...

wie kan my tips adviezen geven en zn mening geven over wat jij b.v. zou doen???

dank jullie wel.

groetjes.
 
Met andere woorden: ik wil wel lekker de lusten maar niet de lasten.
Bah, ik haat dat soort jongetjes.

Hij heeft al aangegeven er niet voor de kleine te willen zijn, dan niet toch ?
Je hebt al een zoontje, dat gaat prima met zijn papa.

Ik zou niet voor abortus gaan, als jij de plaats en het geld ervoor heb, ga ervoor!

Mbt de 20 jarige, hij is oud en wijs genoeg om voor maatregelen te zorgen, niemand die hem raar aankijkt in de drogist als hij condooms wil hebben hoor. Waar er 2 vrijen hebben er 2 verantwoording.

Zelf ben ik op het moment zwanger van mijn 4e kindje (morgen 39 weken) en de papa had het deze keer liever niet gewild, we zijn dan ook momenteel niet samen. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om hem dan maar niet te laten komen, kan het prima alleen.

Succes
 
lastig is dit zeg.
maar ik zal het ook wel houden dnek ik. je kan het nu al zo goed met je zoontje.
en misschien beseft hij wel dat als je je zwangerschap doorzet dat hij toch wel om het kindje gaat geven.
succes de komende tijd
 
Als hij geen verantwoordelijkheid wil nemen daar hij had eerder over moeten nadenken toen hij seks met je had.Daar is het nu te laat voor.Hij zal hoe dan ook de verantwoordelijkheid moeten nemen nu.Lekker makkelijk praten wel de lusten inderdaad maar niet lasten,maar zo werkt het niet.

 
als de vader niet de verantwoording wil nemen is dat erg vervelend.
maar ik zelf zou hem dan ook links laten liggen en hem het kindje niet laten erkennen..
probeer hem er niet bij te betrekken, want mijn ervaring is dat als een jonge het niet wil het ook echt niet doet.. je kindje kan beter een moeder hebben die onvoorwaardelijk van hem/haar houd dan een vader erbij die er niets om geeft en hem alleen komt halen of betaald omdat het moet..
 
Wat een sukkel, sorry dat ik 't zeg.

Wel een lastige situatie inderdaad. Komt erg op wel de lusten niet de lasten neer. Misschien dat het even moet bezinken en dat ie er dan anders over denkt.

Ik ben geen voorstander van abortus maar dat is ieder voor zich.

Ik denk dat je er wel bij stil moet staan dat je er straks misschien alleen voor staat met twee kinderen omdat meneertje 20 niet van plan is zijn verantwoording te nemen. Denk dat je jezelf moet af vragen of je 't ziet zitten om twee kids op te voeden in je eentje, en of je dat wilt.

 
Hallo u allen,

Niet alleen de man is verantwoordelijk voor anti conceptie middelen. Als vrouw kan je nee zeggen wanneer een man geen condooms bij heeft. Er zijn altijd 2 personen verantwoordelijk als je er samen voor kiest om te gaan vrijen.
Maar ja, het is nu eenmaal zover.
Misschien is het een idee om met een verloskundige te gaan praten over de situatie. Laat een onafhankelijk persoon mee kijken en denken. Dat zal je hopelijk meer inzicht geven. Dat is wat ik zou gaan doen.
Succes in deze moeilijke situatie.

groet Henny
 
Terug
Bovenaan