hoi allemaal ikheb een tijdje niet geschreven omdat ik het best wel druk had en omdat mijn vader in het ziekenhuis lag met een hartprobleem maar goed ik heb zelf sinds afgelopen maandag een probleem en ik weet niet wat ik daar van moet denken of moethopen ik hoop dat jullie mij hierover meer kunnen vertellen,het zit zo ik ben zwanger en omdat ik een medische indicatie heb moest afgelopen dinsdag naar de gyng voor een echo [ook om vast te stellen hoever ik was, ik dacht zelf trouwens langer maar goed ] de gyn zag eerst een vruchtzak met een vruchtje met kloppend hartje wij helemaal blij , tot zei in een keer verast zag dat er nog een vruchtzak was met iets erin alleen kon ze geen hartje hiervan vinden ,deze vruchtzak was kleiner als de andere de gyng zegt dat het zeker een tweeling is maar dat het nog niet met zekerheid is te zeggen of het met de andere ook goed komt ,wij moeten nu aankomende dinsdag terug voor een nieuwe echo om te kijken of er dan meer te zien is ik ben trouwens nog maar heel pril zwanger ze zei uit de meting ongveer 6 weken dit zou misschien een reden kunnen zijn dat het ene hartje wel klopt en de andere nog niet omdat het misschien nog te vroeg is om het goed te kunnen zien wie heefd dit toevallig ook meegemaakt[ik hoop het eigelijk niet voor juliie] en weet mij er meer over te vertellen groetjes lizzy