zwanger van een tweeling maar 1 probleem 1 hartje klopt er maar

quote: Miha reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2005 21:32:06'));

Hallo,

Toen ik 10 weken zwanger was kregen wij  een termijnecho. Toen bleek dat ik in verwachting was van een tweeling. Het ene kindje bleek 4 cm groot te zijn, ca.  10,5 week.  Er bleek  nog een vruchtzak te zitten met daarin nog een kindje. De echografiste zag geen hartje kloppen. Dit kindje was ook kleiner  als de andere (2 cm.) en na opmeten bleek dat dit vruchtje na 8 week was afgestorven.
De echografiste vertelde ons dat er nu een paar mogelijkheden zijn. Of het gestorven vruchtje wordt opgenomen in mijn lichaam (hier zal ik niets van merken). Of ik krijg een bloeding en dan wordt het afgestorven vruchtje afgestoten. Of een andere mogelijkheid is dat niet alleen de afgestorven vrucht wordt afgestoten, maar dat hij ook het levende kindje meeneemt. Ze verwacht dat dit binnen 4 weken zal gebeuren. Dan krijgen we weer een echo en gaan ze bekijken of het afgestorven vruchtje kleiner is geworden of helemaal is opgenomen in mijn lichaam. We moeten dus maar afwachten wat er gaat gebeuren.
Zijn er meer die dit hebben meegemaakt ???

Groetjes Miha

Terug
Bovenaan