Zwanger van een tweeling

Hoi Lisa,

Ik merk dat ik het lichamelijk erg zwaar vind. Ik ben al minder gaan doen en zoals het er nu naar uitziet moet ik met 24 weken helemaal rustig aan gaan doen. Nu ik dit weet is het voor mijn hoofd ook wat makkelijk om te accepteren dat het wat rustiger aan moet.
Wij waren inderdaad ook wel geschrokken van de risico's maar zijn dan ook blij dat we elke twee weken een echo krijgen. De afgelopen echo's had ik minder spanning maar merk dat ik nu voor de 20 weken echo van as. maandag toch wel gespanner ben. 
Wij willen het niet weten en houden het als een verrassing :)
Hoe voel jij je?

Dag dames, 

Gefeliciteerd allemaal.. hier een moeder van 5 en nu 36 weken zwanger van een tweeling.
Ik ervaar deze zwangerschap als heel zwaar.. lichamelijk dan.
Ben al een paar keer opgenomen geweest omdat ze bang waren dat ze eerder zouden komen en toch zitten ze er nog!
Over hooguit een week word ik ingeleid.

Als jullie nog specifieke vragen hebben, stel ze gerust

Dag dames, 

Gefeliciteerd allemaal.. hier een moeder van 5 en nu 36 weken zwanger van een tweeling.
Ik ervaar deze zwangerschap als heel zwaar.. lichamelijk dan.
Ben al een paar keer opgenomen geweest omdat ze bang waren dat ze eerder zouden komen en toch zitten ze er nog!
Over hooguit een week word ik ingeleid.

Als jullie nog specifieke vragen hebben, stel ze gerust

hoi dames.. 

vab harte gefeliciteerd allemaal.. wat bijzonder kan ik nu ondertussen wel zeggen want ik heb nu een eeneiige tweeling rond kruipen van 10maanden nu.. was mij 2e zwangerschap dus heb nu 3 knappe mannetjes!!

hik vond vooral het einde van mijn zwangerschap erg zwaar.. ben met 37wkn ingeleid en natuurlijk bevallen.. daarna merk je pas hoe druk het echt is! hopelijk hebben jullie her en der hulp.voor de eerste weken ( ik niet) kwam wel eens een oma 1x per week flesje geven maar meer niet echt en mijn man is zzper dus had ook geen vrij of papa dagen ofzo dus is echt wel aanpoten maar ontzettend mooi!
bij vragen of tips vraag gerust
gr karlijn 

Hoi mama's en to be
Wij hebben gisteren onze eerste echo gehad en 2 kloppende hartjes te zien. We vinden het allemaal erg spannend en komt veel op ons af. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger en we hebben al een zoon van 15. Ik 

Hi mama'sto be,
Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad, tot verbazing niet 1 maar 2 kloppende hartjes. We zijn 7 weken en 5 dagen ongeveer,zeker konden ze dit nog niet zeggen, volgende week naar de gynecoloog en weer een echo. Spannend allemaal, onze eerste zwangerschap.
Liefs

Hi mama's to be,
Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad, tot verbazing niet 1 maar 2 kloppende hartjes. We zijn 7 weken en 5 dagen ongeveer,zeker konden ze dit nog niet zeggen, volgende week naar de gynecoloog en weer een echo. Spannend allemaal, onze eerste zwangerschap.
Liefs

Hi mama's to be,
Liefs

Terug
Bovenaan