Zwanger van een tweeling

Hoi allemaal, 
Iedereen gefeliciteerd!
Wij hebben vorige week vrijdag de eerste echo gehad. En het was nogal een verrassing toen we twee hartjes zagen kloppen! Hier dus ook een tweeling op komst! 11 september ben ik uitgerekend. Ook voor mij is het de eerste zwangerschap, dus best spannend allemaal!

Hallo dames,
het is al een tijdje geleden dat ik hier was en zie dat er weer een hoop berichten bij zijn gekomen, leuk!
gefeliciteerd allemaal met het mooie en bijzondere nieuws dat jullie in verwachting zijn van twee wondertjes.
hoe is het met jullie allemaal?
ik heb inmiddels 13 weken zwanger en de naaste omgeving zijn steeds meer op de hoogte. Erg leuk dat je eerst kan vertellen dat je zwanger bent en daarna na 2 kindjes, die gezichten zijn onbetaalbaar. 
Hopelijk gaat het goed met jullie!

Hey! 
Welkom bij de club! Leuk hoor en zeker spannend! Is misschien even schrikken maar je went al gauw aan het idee. Laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat je het heel zwaar gaat krijgen. Dat krijgt iedereen die een kindje krijgt. Jij weet alleen het verschil niet omdat dit je eerste is. 
Heel veel succes en geniet er van. Tijd gaat super snel. Voordat je t weet ben je 30.6 weken net als ik. 
Oja. En pak je rust! Dat zal je nodig hebben. ❤️
groetjes Irene

Terug
Bovenaan