ZWANGER VAN EEN TWEELING!!!

hoi allemaal,
vorige week is uit mn echo gebleken dat ik zwanger ben van een tweeling!!!Even schrikken, maar ik ben dolgeluukig.Alles was goed op de echo.
Ik ben eind november uitgerekend.
Zijn er meer zwanger van een tweeling??

he wupsie,

ik geen tweeling hoor maar vroeg me af heb je niet een babytje gekregen voorjaar
2008 meen me je namelijk te herinneren van het zwangerschapforum toen?
in   ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap.

groetjes czaar

Hoi Wupsie,

Ik ben ook zwanger van een tweeling! Ik ben iets minder ver, ruim 9 weken. Ik ben 14 december uitgerekend. Wij zijn er ook helemaal blij mee!
Is het bij jouw één of tweeëig?
Hoe voel je je verder?

Groetjes Luci

hoi Luci,
leuk hoor, nog iemand in verwachting van een tweeling.Ik heb geen idee, of ze 1 of 2 eiig zijn.De echoscopiste gisteren zei dat ze dat niet kon zien.Ik denk zelf 2-eiig, want ze schelen 2-3 dagen qua grootte.Weet jij het al wel dan??Hoe voel jeje?

hoi wupsie,

nou dat klopt dan dus want de mijne is van 26 feb. Ik ben nu uit gerekend op 30 oktober dus zit weer op de wip. Kan net zo goed november worden. Hoe voel je je? Is het anders zwanger zijn van een tweeling? Wel veel geregel he. In mijn omgeveing ken ik 2 stellen met een 2-ling maar dat is wel buffelen hoor. En dan hebben ze geen kleintje er boven zitten. Hoop dat je zwangerschap goed verloopt. Wel leuk he om weer bij een zwangerschapsforum te zitten :)

groet czaar

Terug
Bovenaan