ZWANGER VAN EEN TWEELING!!!

hoi Linda,
leuk dat je reageert!
Als de tweeling 6 mnd is, is mn zoontje ook 2 jaar.Hoe heb jij het gedaan vwb de kinderwagen bij de geboorte.Je oudste liep waarsch al wel, maar niet echt lange stukken....
groetjes, Wupsie

Hoi mama's,

Ik kon het niet nalaten even mee te lezen...

Ik verzamel geboortekaartjes en heb er helaas nog maar 2 van een tweeling.

Nu is het nog vroeg en jullie zijn er wellicht nog niet eens mee bezig, maar als iemand er toevallig straks een kaartje over heeft...hou ik me aanbevolen.

Ik wil er best wat voor geven of bv zelf ook een kaartje sturen (ben zelf eind augustus uitgerekend)

Ik laat hier mijn emailadres achter voor het geval iemand wil reageren.

Groetjes en van harte!!!!

manda.vanbeek@yahoo.com

Liefs van Manda 26wk6dg

Hallo moeders,
Ik heb ook een tweeling, ze zijn alweer 17 maanden maar het wordt iedere dag nog mooier en leuker. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Wat een tweelingwagen betreft,wij hebben een KEES duowagen gekocht bij budgetafdeling van Babypark in Gouda zit ook in Kesteren, deze was toen zeer betaalbaar en tot op heden rijdt ie prima, misschien een tip????

Groeten van mama van Maartje en Noortje

Wat leuk dat er ook ervaren tweelingmama's meelezen! En wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Mijn eerste reactie van een tweelingmama (met Koninginnedag, dus was ik 12 weken) was: "bereid je er maar op voor dat je komende twee jaar geen moment rust hebt" en nog wat 'opbeurende' woorden. Was niet echt leuk.
Terwijl ik het juist ook zo bijzonder vind en er blij mee ben.
Heb mijn kindjes vanmorgen gezien! Echt zo leuk!

Haaai,

Hier ook een ervaren tweelingmama die toevallig dit topic tegenkwam. Ik heb een dochter die afgelopen donderdag 2 is geworden en een tweeling (2 jongetjes) van 4 maanden, ENNNNN het is echt onwijs LEUK!!!! Trek niks aan van rare opmerkingen etc, het is juist super bijzonder. Ik kreeg en krijg nog vaak opmerkingen, zo 3 kleine kinderen is echt druk?????!!!! Neehee  het is  onwijs leuk en gezellig.

Veel succes met jullie zwangerschappen.

Groetjes, Floor

Wiehoe vandaag een kinderwagen gekocht. De easywalker duo. Had 'm vorige week uitgeprobeerd bij babydump en vond m wel erg fijn. Deze week nog een beetje prijzen vergeleken op internet, scheelde wel wat. Maar vandaag bij prenatal geweest, want deze week kreeg je daar 20% korting op een wagen en een gratis voetenzak (hihih en na wat hulp van de verkoopster ook 2e voetenzak gratis! ) Dus ruim €300,- goedkoper dan de wagen bij de babydump zou kosten! Gelijk besteld dus!
Blij dat de eerste grote aankoop gedaan is!
Volgende week heb ik 20 weken echo, ben echt zo benieuwd. Zouden ze 10 teentjes en 10 vingertjes hebben en is verder alles goed? En... wordt de babykamer blauw of rose? Pffff vind het echt superspannend!
Hoe is het met de andere tweelingmama's, alles goed?

Terug
Bovenaan