ZWANGER VAN EEN TWEELING!!!

ja, idd leuk, ik kwam eigenlijlk niet meer op het forum en nu ineens dus weer wel.
Hier ales goed.Mn zoontje groeit en ontwikkelt zich lekker.
Ja, een 2ling zwangerschap zal wel anders zijn, maar ik merk er nu nog niks van hoor.
hahha behalve als ik de echo zie.

hoi,
bij ons is de scheidingswand ook goed te zien en is ons vertled dat de kindjes ieder een eigen vruchtzakje hebben en placenta.
Toen ik daarop vroeg of ze dus 2eiig zijn, gaf de echoscopiste als antwoord, dat dat nog niet te zien is??!!
De lengte van the kids verschilt ook 2a 3 dagen, dus denk daarom ook zelf dat ze 2eiig zijn eigenlijk
En wil jij graag de geslachten weten van tevoren??

Heej wat leuk! Gefeliciteerd tweelingmama's!
Ik ben ook zwanger van een tweeling, ben nu 14 weken zwanger, 14 november uitgerekend.
Hihih, zijn jullie erg geschrokken? Ikke wel! Ben inmiddels al wel aan het idee gewend, want had met 7 weken al een echo. Toen konden ze zien dat het twee-eiïg is. Maar schijnt dat als de echo later in de zwangerschap gemaakt wordt, dat het dan niet te zeggen is. Maar allebei is leuk toch!
Leuk om meer tweelingmama's te ontmoeten op het forum!

hoi Deb,
join the club!!
ja, wij zijn wel even geschrokken.Gezien mn leeftijd, 36, zeiden mn man en ik altijd we houden het bij 1.
Toen we toch besloten voor een 2e te gaan, was ik gelijk zwnager en ja; van 2 kindjes.Ik ben super-gelukkig hoor!!!!
Hebben jullie   al een kindje??
Ik heb een zoontje van bijna 15 maanden nu

Dan is het dus een extra cadeautje! Leuk hoor!
Ik heb nog geen kinderen, ben 25 en dit zijn de eerste twee! Haha zeg wel eerste twee, misschien blijft het wel bij twee. Eerst deze maar eens geboren laten worden :)
Hebben jullie geen last van kwaaltjes? Ik ben nu met 14 weken nog regelmatig misselijk en echt supermoe. Werk ook al sinds week 8 nog maar 5 uur per dag. En dat valt me eigenlijk best wel zwaar, Als ik s middags thuis kom ga ik direct naar bed en wordt meestal wakker gemaakt door mijn vriend die dan ook al heeft gekookt... Vind het fijn voor jullie als jullie er geen last van hebben!
Zijn jullie ook al een het kijken voor spulletjes? Bij mij begint dat nu een beetje te komen. Wilde de eerste 3 maanden afwachten omdat die toch best spannend zijn. Maar nu gaat het wel een beetje kriebelen, Ben vooral aan het kijken voor een (tweedehands) wandelwagen, bah wat zijn die dingen duur! Dus als jullie tips hebben, hoor ik het heel graag!
Geniet van de twee wondertjes in jullie buik!

quote: Dep reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 09:33:47'));

Dan is het dus een extra cadeautje! Leuk hoor!
Ik heb nog geen kinderen, ben 25 en dit zijn de eerste twee! Haha zeg wel eerste twee, misschien blijft het wel bij twee. Eerst deze maar eens geboren laten worden :)
Hebben jullie geen last van kwaaltjes? Ik ben nu met 14 weken nog regelmatig misselijk en echt supermoe. Werk ook al sinds week 8 nog maar 5 uur per dag. En dat valt me eigenlijk best wel zwaar, Als ik s middags thuis kom ga ik direct naar bed en wordt meestal wakker gemaakt door mijn vriend die dan ook al heeft gekookt... Vind het fijn voor jullie als jullie er geen last van hebben!
Zijn jullie ook al een het kijken voor spulletjes? Bij mij begint dat nu een beetje te komen. Wilde de eerste 3 maanden afwachten omdat die toch best spannend zijn. Maar nu gaat het wel een beetje kriebelen, Ben vooral aan het kijken voor een (tweedehands) wandelwagen, bah wat zijn die dingen duur! Dus als jullie tips hebben, hoor ik het heel graag!
Geniet van de twee wondertjes in jullie buik!

hoi Deb,
ik ben op dit moment, bijna 13 weken, en vrij veel misselijk en idd ook erg moe.Gisteren hadden we een verjaardag savponds, voel me nu goed, maar ga strakjes misschien nog effe plat.Meestal val ik ook vanzelf in slaap hahah
Ik ga ook weer niet te vaak naar bed, want dan slaap ik snachts niet en heb tuurlijk nog een lief klein manneke rondlopen hier.
Ik heb nog niet echt naar dingen gekeken, zoals een wagen.Maar wilde gisteren graag een soort 1e pakje kopen, vind ik zo   leuk.Alvast iets hebben voor ze, zeg maar.
Maar alles is met korte mouwen en veel te groot hahah wat is dat weer klein   zeg.
Veel succes met zoeken en ik hoor het wel als je ook tips hebt he.
Groetjes

Hallo dames,

Allereerst van harte gefeliciteerd meiden. Ik zal me even voorstellen. Ik ben linda 30 jaar en moeder van een dochter van 2 en een tweeling van 6 maanden.
Ik zag de koptekst staan en moest even meelezen.
Een jaar geleden zat ik in dezelfde situatie als jullie nu. Ik vond t zo bijzonder en nu nog. Een kindje is al speciaal, maar als je er dan 2 mag krijgen dan is dat helemaal bijzonder.

Eigenlijk wil ik jullie alleen maar zeggen dat je alles aan me kan vragen mbt tweelingzwangerschap, bevalling enzo.

Meiden geniet ervan he!

Gr linda

Terug
Bovenaan