zwanger van het 8ste wondertje

A

Anoniem

Guest
hallo,

Zijn er toevallig nog meer mensen met een groot gezin?
Zelf ben ik nu 8 weekjes zwanger van ons 8ste kindje.Ik ben 33 jaar.

Zou het wel leuk vinden om ervaringen uit te wisselen met moeders die ook een groot gezin hebben.

groetjes Carolien

Wauw ik vind 2 al een hele sport.
VAN HARTE!!!!

Petra 36-2

Hoi Carolien,

Ik ben zwanger van mijn 5e en 6e kindje. Ook vang ik regelmatig pleegkinderen op, en dan worden het er 7. Maar ik stop echt na deze zwangerschap, wil nog veel te veel voor mezelf. Ik ben 31 jaar

Hoi,

Poeh, 8e kindje! Ik zou ook wel graag en groter gezin willen (4 of 5 kindjes).
Maar helaas is zwanger zijn geen hobby van mij (ik ben erg ziek tijdens de zwangerschappen, ben nu ruim 25 weken en zit al 16 weken in de ziektewet).

Bij ons blijft het er dus om die reden helaas bij 2.

Syl

Hoi cara,

Van harte gefeliciteerd.   Vinden je andere kinderen het leuk?  Wel lekker druk maar waarschijnlijk kunnen de kinderen best al een hoop zelf doen.   Wij krijgen ons 4e kindje dus op de helft van jou.  
Heb je zoveel ruimte in huis, of liggen ze samen op kamers. Dan doen wij nu ook bij de oudste 2.   Voel je je goed of heb je nare zwangerschappen.

Veel geluk met je man en kinderen.

Gerdientje

lijkt me heerlijk zo'n groot gezin! Proficiat!
Wij hadden altijd een wens voor 4, maar heb van mijn vk en gyn het advies gekregen om niet meer zwanger te zijn....dus zeer waarschijnlijk blijft het bij twee

liefs Clau

hoi hoi
nou zoveel als jij er hebt heb ik niet,maar ik ben zwanger van de 5e.
en om heel eerlijk te zijn als het financieel beter wordt zou ik er nog wel eetje bij willen krijgen.
vindt het zelf prachtig een groot gezin,erg gezellig ook.
hoe doe jij dat dan met de kamers?
zelf heb ik 4slaapkamers en de meiden liggen bij elkaar in een stapelbed en de jongens ook,nou heb ik nog een kamertje over en die is voor de baby.
en jij hoe doe jij dat dan?
ben wel benieuwd namelijk.
liefs sil

Terug
Bovenaan