zwanger van het 8ste wondertje

quote: dominiqueislief reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2006 10:47:03'));

Wauw ik vind 2 al een hele sport.
VAN HARTE!!!!

Petra 36-2

Hoi hoi,

Dankje meid!
Het valt reuze mee met de drukte hoor echt waar  

groetjes Carolien

quote: jelte reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2006 11:37:04'));

Hoi Carolien,

Ik ben zwanger van mijn 5e en 6e kindje. Ook vang ik regelmatig pleegkinderen op, en dan worden het er 7. Maar ik stop echt na deze zwangerschap, wil nog veel te veel voor mezelf. Ik ben 31 jaar

Mijn man en ik hebben ook besloten na deze zwangerschap te stoppen,dan is ons gezinnetje compleet.
Hoeveel weken ben je zwanger?
Gaat alles voorspoedig?

gr Carolien

quote: Gerdientje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2006 12:48:29'));

Hoi cara,

Van harte gefeliciteerd.   Vinden je andere kinderen het leuk?  Wel lekker druk maar waarschijnlijk kunnen de kinderen best al een hoop zelf doen.   Wij krijgen ons 4e kindje dus op de helft van jou.  
Heb je zoveel ruimte in huis, of liggen ze samen op kamers. Dan doen wij nu ook bij de oudste 2.   Voel je je goed of heb je nare zwangerschappen.

Veel geluk met je man en kinderen.

Gerdientje

Hoi Gerdientje,

Dankje!Jij ook van harte meid!

Ja onze andere kinderen vinden t heel erg leuk,de drukte valt reuze mee,ja tuurlijk heb je je drukke momenten maar daar wen je aan.
Verder voel ik me wel goed,alleen vanaf een mnd of 5 krijg ik een beetje last van mijn bekken,maar tis alles dubbel en dwars waard hoor!
Onze 2 oudste kids(2 jongens)hebben beide een aparte kamer en de meiden slapen 2 aan 2,maar ze willen ook niet anders hoor!
We hebben best een groot huis,wel een tussenwoning,maar we hebben toch 6 best grote slaapkamers weten te creeren.

Hoe ver ben jij inmiddels?hoe voel jij je?en hoe vinden jullie kids het?willen jullie in   de toekomst nog meer wondertjes?

groetjes Carolien

quote: manuela23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2006 13:56:14'));

van harte
hoe oud zijn jouw kinderen?
groetjes manuela

Hoi,
Dankje !
Mijn kinderen zijn 14 en 11,dat zijn 2 jongens
8,6,4,2 (bijna 3)en 7 maandjes (5 meiden)

gr Carolien

Heb je zelf ook kinderen Manuela?

Respect, respect en nog eens respect!!

Ik ben nu zwanger van de 2e en heb best een grote kinderwens maar verstandelijk weet ik dat het beter is voor mij om niet al te veel te wensen...Zwanger zijn vraagt heel veel van mijn lichaam en ik heb een man die 2 en hooguit 3 kindjes wil, dus daar stopt het voor mij sowieso. Vanuit mijn geloofsovertuiging mag ik eigenlijk geen anticonceptie gebruiken(maar gebruik het wel)  en is het dan ook heel normaal om gezinnen te zien met 10 of zelfs meer kinderen. Ik zie het dus wel om me heen, hoe leuk het is om een groot gezin te hebben.
Het lijkt me heel druk met 8 kindjes maar wel heel gezellig en nooit saai!

Ik wens je een hele fijne zw.schap en hoop je te kunnen volgen op het forum.

Groetjes Odette(32+4)

quote: Clau reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2006 14:53:11'));

lijkt me heerlijk zo'n groot gezin! Proficiat!
Wij hadden altijd een wens voor 4, maar heb van mijn vk en gyn het advies gekregen om niet meer zwanger te zijn....dus zeer waarschijnlijk blijft het bij twee

liefs Clau

Hoi Clau,

Dankje,tis ook heerlijk,ik geniet er iedere dag van!

Hoe voel je je er zelf onder als ik vragen mag?
Soms voel ik me best wel eens schuldig hoor,dat ik 8 wondertjes op de wereld mag zetten,terwijl anderen niet zwanger kunnen raken.
Vandaar dat ik toch een beetje wil helpen en meedoe met moeders voor moeders.

liefs Carolien

quote: sillypilly30jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2006 16:58:50'));

hoi hoi
nou zoveel als jij er hebt heb ik niet,maar ik ben zwanger van de 5e.
en om heel eerlijk te zijn als het financieel beter wordt zou ik er nog wel eetje bij willen krijgen.
vindt het zelf prachtig een groot gezin,erg gezellig ook.
hoe doe jij dat dan met de kamers?
zelf heb ik 4slaapkamers en de meiden liggen bij elkaar in een stapelbed en de jongens ook,nou heb ik nog een kamertje over en die is voor de baby.
en jij hoe doe jij dat dan?
ben wel benieuwd namelijk.
liefs sil

Hoi Sil,

Van Harte meid!

Wij hebben 6 slaapkamers,3 op zolder en 3 op de 1ste verdieping
De jongens(14 en 11)hebben allebei een aparte kamer en de meiden slapen 2 aan 2 bij elkaar alleen Alyshia(7 maand)slaapt alleen op de kamer,maar daar zou dan de baby bij op kunnen,
De meiden vinden t heerlijk om bij elkaar te slapen,we gaan verbouwen dit voorjaar(2 grote dakkapellen worden geplaatst)en dan moeten ze even voor een weekje ofzo bij elkaar,ze kunnen nu al niet wachten terwijl dat waarschijnlijk pas in juni gaat gebeuren.
De kinderen zeggen nu zelf al dat wanneer onze ongeboren baby een jongetje zal zijn we er eigenlijk nog eentje bij zouden moeten krijgen,want dat zou toch zielig zijn 5 meiden op een rij en dan een broertje :)))
Wijzelf hebben besloten dat dit ons laatste wondertje zal zijn en dan is voor ons ons gezin compleet!

Hoeveel weken/maanden ben je zelf nu zwanger?Hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe?
In welke leeftijd heb je de kinderen?

gr Carolien.

quote: odette reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2006 15:07:37'));

Respect, respect en nog eens respect!!

Ik ben nu zwanger van de 2e en heb best een grote kinderwens maar verstandelijk weet ik dat het beter is voor mij om niet al te veel te wensen...Zwanger zijn vraagt heel veel van mijn lichaam en ik heb een man die 2 en hooguit 3 kindjes wil, dus daar stopt het voor mij sowieso. Vanuit mijn geloofsovertuiging mag ik eigenlijk geen anticonceptie gebruiken(maar gebruik het wel)  en is het dan ook heel normaal om gezinnen te zien met 10 of zelfs meer kinderen. Ik zie het dus wel om me heen, hoe leuk het is om een groot gezin te hebben.
Het lijkt me heel druk met 8 kindjes maar wel heel gezellig en nooit saai!

Ik wens je een hele fijne zw.schap en hoop je te kunnen volgen op het forum.

Groetjes Odette(32+4)

Hallo Odetta,

Dankje dankje dankje:)))

Ze zeggen dan Nederland vergrijst,nou aan mij zal t niet liggen:)))
Ik heb straks mijn best gedaan!

De drukte valt reuze mee hoor echt waar,vind t wel jammer dat we niet altijd zulke leuke reacties uit onze kennissenkring krijgen,maar ja iedereen mag zijn eigen mening hebben!
Ik ben normaal ook heel voorzichtig om te melden hoeveel kinderen we hebben,soms denken ze dat we een grapje maken en anderen hebben zoiets van nog 1????
Bij de vijfde zwangerschap is t nog leuk en worden we massaal gefeliciteerd,maar naarmate er meer zwangerschappen komen dan zeggen ze niets meer en dan zie je ze alleen maar kijken en denken......
Bij de vorige zwangerschap zeiden ze niets meer tot de baby geboren is en dan hebben ze opeens weer interesse,nou laat ze dan ook maar ophoepelen,maar ach mensen met hun vooroordeel,daar verander je toch niets aan.
En eigenlijk wat jij ook een beetje schrijft ze vragen vaak welk geloof we hebben,alsof dat er altijd wat mee te maken moet hebben......

Hoe voel je je nu?alles gaat goed?

liefs Carolien

Terug
Bovenaan