quote: odette reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2006 15:07:37&apos😉);
Respect, respect en nog eens respect!!
Ik ben nu zwanger van de 2e en heb best een grote kinderwens maar verstandelijk weet ik dat het beter is voor mij om niet al te veel te wensen...Zwanger zijn vraagt heel veel van mijn lichaam en ik heb een man die 2 en hooguit 3 kindjes wil, dus daar stopt het voor mij sowieso. Vanuit mijn geloofsovertuiging mag ik eigenlijk geen anticonceptie gebruiken(maar gebruik het wel) en is het dan ook heel normaal om gezinnen te zien met 10 of zelfs meer kinderen. Ik zie het dus wel om me heen, hoe leuk het is om een groot gezin te hebben.
Het lijkt me heel druk met 8 kindjes maar wel heel gezellig en nooit saai!
Ik wens je een hele fijne zw.schap en hoop je te kunnen volgen op het forum.
Groetjes Odette(32+4)
Hallo Odetta,
Dankje dankje dankje🙂))
Ze zeggen dan Nederland vergrijst,nou aan mij zal t niet liggen🙂))
Ik heb straks mijn best gedaan!
De drukte valt reuze mee hoor echt waar,vind t wel jammer dat we niet altijd zulke leuke reacties uit onze kennissenkring krijgen,maar ja iedereen mag zijn eigen mening hebben!
Ik ben normaal ook heel voorzichtig om te melden hoeveel kinderen we hebben,soms denken ze dat we een grapje maken en anderen hebben zoiets van nog 1????
Bij de vijfde zwangerschap is t nog leuk en worden we massaal gefeliciteerd,maar naarmate er meer zwangerschappen komen dan zeggen ze niets meer en dan zie je ze alleen maar kijken en denken......
Bij de vorige zwangerschap zeiden ze niets meer tot de baby geboren is en dan hebben ze opeens weer interesse,nou laat ze dan ook maar ophoepelen,maar ach mensen met hun vooroordeel,daar verander je toch niets aan.
En eigenlijk wat jij ook een beetje schrijft ze vragen vaak welk geloof we hebben,alsof dat er altijd wat mee te maken moet hebben......
Hoe voel je je nu?alles gaat goed?
liefs Carolien