quote: sillypilly30jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2006 16:58:50&apos

);
hoi hoi
nou zoveel als jij er hebt heb ik niet,maar ik ben zwanger van de 5e.
en om heel eerlijk te zijn als het financieel beter wordt zou ik er nog wel eetje bij willen krijgen.
vindt het zelf prachtig een groot gezin,erg gezellig ook.
hoe doe jij dat dan met de kamers?
zelf heb ik 4slaapkamers en de meiden liggen bij elkaar in een stapelbed en de jongens ook,nou heb ik nog een kamertje over en die is voor de baby.
en jij hoe doe jij dat dan?
ben wel benieuwd namelijk.
liefs sil
Hoi Sil,
Van Harte meid!
Wij hebben 6 slaapkamers,3 op zolder en 3 op de 1ste verdieping
De jongens(14 en 11)hebben allebei een aparte kamer en de meiden slapen 2 aan 2 bij elkaar alleen Alyshia(7 maand)slaapt alleen op de kamer,maar daar zou dan de baby bij op kunnen,
De meiden vinden t heerlijk om bij elkaar te slapen,we gaan verbouwen dit voorjaar(2 grote dakkapellen worden geplaatst)en dan moeten ze even voor een weekje ofzo bij elkaar,ze kunnen nu al niet wachten terwijl dat waarschijnlijk pas in juni gaat gebeuren.
De kinderen zeggen nu zelf al dat wanneer onze ongeboren baby een jongetje zal zijn we er eigenlijk nog eentje bij zouden moeten krijgen,want dat zou toch zielig zijn 5 meiden op een rij en dan een broertje

))
Wijzelf hebben besloten dat dit ons laatste wondertje zal zijn en dan is voor ons ons gezin compleet!
Hoeveel weken/maanden ben je zelf nu zwanger?Hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe?
In welke leeftijd heb je de kinderen?
gr Carolien.