zwanger van mijn 6e

9 weken ben ik zwanger van mijn 6e kindje, ik heb twee zoons van 11, een zoon van 9 een zoon van 7 en een dochter van 6. Toen ik zwanger was van mijn dochter liet mijn toenmalige partner me in de steek. Tot een jaar geleden heb ik alleen voor 5 kids gezorgd en toen ontmoette ik na 20 jaar mijn jeugdliefde weer. De vonk sloeg over tijdens de hulp die hij me bood met vrehuizen, en afgelopen 19 mei zijn we getrouwd. Het leek hem wel leuk, een kleintje van hem zelf, hij heeft geen kinderen. En toen ik dus inderdaad zwanger bleek was de verassing heel groot. Ik heb namelijk 6 jaar over mijn eerste gedaan, 1,5 jaar over mijn 3e, met hormonen e.d dus niet verwachten dat ik op mijn 38 binnen 4 maanden zwanger zou zijn...
 
hoi aeryn,


wat bedoel je met "het is niet zo gewoon" dat je neagtieve reacties op je grote gezin krijgt? Ja die heb ik ook gehad, wat moet je nu met zo veel kinderen. en de leukste is "o dan heb je zeker een buitenlandse man..."
Maar ik heb altijd gezegd dat ik een groot gezin wil, en ik zeg maar zo, al zou ik er 10 willen, dat gaat een ander toch niet aan?

Hoe vinden jouw kinderen het dat er een broertje of zusje komt? Mijn dochter zei, " dan wil ik een broertje" zeg ik je hebt er toch al 4? Zegt ze "O,ja" hihi. Maar ze vinden het allemaal heel erg leuk.
 
hey wat leuk!!!
gefeliciteerd, ik ben op dit moment bijna 40 weken in verwachting van de 4e..

heel veel succes en geluk samen!

en mocht je het leuk vinden, we hebben ook een hyve voor mama's van meer.. erg leuk!

liefs
 
hoi

om te beginnen gefeliciteerd, wat leuk zeg zon groot gezin. ben zelf 15 zwanger van nr 4. (1 jongen, 2 meisjes)
hieronder de link voor de hyves

http://mamavanmeer.hyves.nl/
lorena
 
Gefeliciteerd! Bedankt voor je reactie op mijn vraag.
Mijn schoonmoeder denkt ook dat ik zwanger ben.
Eerst was ik heel zenuwachtig over het idee dat kk zwanger kon zijn... maar 5 minuten later was ik al niet meer zenuwachtig en nu HOOP ik echt dat ik zwanger ben! Mijn vriend is de liefde van mijn leven en ik zou graag onze liefdes baby hebben
 
Ja idd, meeste gezinnen bestaan uit 2 kinderen, 3 maximaal.

Maar waar er 3 kunnen eten kunnen er ook 4 eten en de middelste van de 3 zijn (ben ik zelf) is ook niet grappig.

Mijn mannen (heb 3 mannen) vinden het wel leuk, en op de vraag wat ze dan wouden was het antwoord: een baby die loopt en praat >.< Ja, maar dat kan niet lieverds. Ow, dan een jongetje mama.

Ze hebben geluk, het is een vierde heer =)
 
Terug
Bovenaan