zwanger van mijn 6e

Uhm, waar slaat die opmerking op ? Waar er 3 kunnen eten kunnen er ook 4 eten......

En uberhaupt moet je een top inkomen hebben om rond te komen, of je nou kinderen hebt of niet!

 
misschien wordt er bedoelt om al je kids ook naar school enzo te doen.

Allemaal enorm gefeliciteerd met, maakt niet uit het hoeveelste kindje. ze zijn zeker welkom lees ik wel in al jullie stukjes.
Ik ben nu zwanger van nr 1!!!

liefs smooty
 
Pf ff niet op het forum geweest, druk met van alles en nog wat. leuk al die reacties van jullie.

zelf heb ik alleen een zus die 11 jaar jonger is, maar wilde altijd graag een groot gezin.

Eh... nee wij hebben geen top salaris, mijn man is vuilnisman en ik werk niet. Toen ik alleenstaande mamma met 5 kids was, had ik alleen maar een uitkering. Het is geen vetpot, maar we zijn niet kieskeurig. We hebben te eten, een dak boven ons hoofd, schone kleren aan ons lijf, meer heb je niet nodig.
 
Hier een moeder van 5 lieve kinderen en moeder van 2 lieve bonus kinderen van mijn man.na 24 jaar heb ik via Tinder mijn jeugdliefde weer terug in mijn leven en we zijn zo gelukkig en compleet met ons gezin....dachten we.met onze 7 kindjes.nu ben ik net 39 jaar geworden en kriebelt het om samen nog een kindje te krijgen.we hebben met onze exen nooit het gevoel van samen beleven gehad en het voelde echt als een gemis nu we zo gelukkig zijn dat we met elkaar,onze ware liefde,dat niet hebben kunnen meemaken.ons verstand zegt zou je het wel doen ,want wat als het niet goed gaat...maar ons hart zegt ja?.we hebben zoveel liefde te geven...en we hebben al 3 volwassen kindjes en de andere kindjes moeten we delen met onze exen.ik ben benieuwd naar hoe dat bij andere mama's leeft...
Groetjes annet
 
Terug
Bovenaan