zwanger van mijn 6e

Ik zelf ben ook zwanger van de 6e nu bijna 33 weken, vind dit erg leuk om te lezen.... zeker omdat het niet zo heel vaak voor komt tegenwoordig...... geniet van de zwangerschap.

 
Gefeliciteerd, blijft bijzonder, vooral als je weet dat het niet 'vanzelf' gaat. Kom zelf uit een gezin van 6 en heb dat altijd heerlijk gevonden!
 
wouw, gefeliciteerd.
Het klinkt stom maar ik merk dat mensen die net getrouwd zijn wel vrij snel zwanger zijn. Misschien ben je dan gewoon nog lekker in de wolken en verliefd en gaat het daardoor vanzelf.
Sommige mensen zeggen het heel zwart-wit:gewoon sex hebben en daar komen kindje van.
Nou ik ben een voorstander van : een kindje wordt gemaakt uit liefde.

Maar hoe dan ook. Ga er lekker van genieten nu je de "rust"nog hebt, hahahaha, want met een kleintje erbij zal het wel heel erg (gezellig) druk worden.

Liefs
 
Gefeliciteerd!!! Hier in de buurt komen nog wel wat grotere families voor. (En daar zijn juist geen buitenlandse mannen bij) Ik kom zelf uit een gezin van 7 kinderen en mijn aanstaande man uit een gezin van 6 kinderen. Het is van ons ook een grote wens om een groot gezin te hebben. Waarschijnlijk zal dat wel niet gaan lukken omdat we na 1,5 jaar eindelijk zwanger zijn van onze eerste en ik ook al boven de 30 ben. Bij een groot gezin kan er altijd eentje bij. Dat was vroeger bij ons aan tafel ook. Vriendjes en vriendinnetjes konden allicht blijven. Je verdeelde gewoon het vlees. Als kind had je altijd wel iemand om mee te spelen en delen is vanzelfsprekend. Ik zie er vooral de gezelligheid en de voordelen van in. En wat een ander denkt moeten ze zelf weten. Geniet lekker van het feit dat je nog een kleintje krijgt!!!!
 
Haai,

Wat leuk voor jullie zeg! Ben bijna 40 weken zwanger van mijn eerste kindje, maar kom zelf uit een gezin met 5 kinderen en ik heb dat altijd enorm gewaardeerd! Of het er bij ons van komt... denk het niet, maar je weet het nooit!
 
Hoi,

Gefeliciteerd zeg, wat ontzettend leuk!
En dan ook nog zo´n leuk wondertje met je jeugdliefde, klinkt erg romantisch,,hihi
Ik kom zelf uit een gezin met 6kids en ben zelf nu 17wk in verwachting van de 4e, ik heb 3jongens van 10-5-2jr, weet nog niet of dit een jongen of meisje is!
Dit is mijn laatste zwangerschap, wij laten het bij 4kindjes ;-)
Nou geniet ervan hoor!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Geniet ervan!

Zelf kom ik uit een gezin van 5 kinderen en was altijd wel gezellig.
We bekijken het na ieder kindje opnieuw en zien dan wel wat ons gegeven en mogelijk is.



 
Terug
Bovenaan