Zwanger van tweede kindje!

Het was alleen bij het afvegen na het plassen zeg maar gister avond. Wel flinke krampen maar bloeden zette niet door.

Pfffff ben zo onzeker nu. En je kunt gewoon NIETS doen.... Blegh

belangrijkste is dat het bloeden niet doorzet!
en die krampen kunnen ook van je banden zijn..
ik voel zelf ook dat er veel gebeurd in mijn buik, soms mijn pijnlijke steken en opgeblazen gevoel.

ik zal voor je duimen dat het hierbij blijft!!

Ja heel graag!

Ik denk wel dat ik echt zwanger ben. 2 lichte Kruidvat streepjes, nog lichter Action streepje en daarna met ClearBlue duidelijk zwanger. Heb net nog een Action test gedaan en dat streepje is veel duidelijker dan die van 2 dagen geleden. Maar goed, dit zegt niets, HCG kan evengoed nog in urine zitten als het mis gaat toch.

Verder nog steeds geen bloedingen dus hoop zooooo hard dat het niets was!

Pfff kan alleen maar huilen.

Zit ook Babyboom te kijken, dat helpt niet

hahaha niet echt een goede timing om dat nu te kijken! ;-)

Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik er pas na 8 weken achter dat ik zwanger was, door oa ander oud bloedverlies en ik had 1x gewoon bloedverlies alleen wist ik op dat moment niet dat ik al zwanger was, dus zat ook niet in de zenuwen, dus het kan voorkomen...positief blijven!

Volgens de vk is het te laat voor innesteling. Kan wel kapot vaatje zijn. Of begin van een mk...

Heb geen nieuwe bloedingen meer gehad. Wel steeds kramperig maar dat is redelijk normaal geloof ik.

Ik weet het niet, ik heb er gewoon geen goed gevoel over...

Hebben jullie het al verteld en hebben jullie al veel kwalen?

Terug
Bovenaan