Zwanger van tweede kindje!

Balen hè die onzekerheid!

Hier ook nog niet veel kwaaltjes, alleen de krampen net of je elk moment ongesteld moet worden. En m'n borsten zijn gevoelig.

Wij wachten met vertellen tot we in ieder geval het hartje hebben zien kloppen.

hoi meiden

hier een dec mama :):)

krampen heb ik ook gehad in begin van zwanger tot heel pijnlijk aan toe.. deze krampen kunnen ook zijn imdat je eigenlijk ongi had moeten worden.. ook heb ik de eerste 9 weken wel 4x in de week licht bloeding gehad.. van licht rose tot donkerrood of bruin aan toe.. met 8 weken heb ik eerste echo gehad en was er een kloppend hartje te zien.. en vcandaag ben ik dan eindelijk 12 weken zwanger..

Wow, gefeliciteerd!

Twijfel twijfel twijfel... Net nog maar een testje gedaan en nog steeds een streepje. Iets donkerder zelfs.

Bij mij was het wel echt helder rood met krampen...

Hoe is het nu met de bloedingen?

Wilde nog even zeggen dat ik bij mijn eerste zwangerschap tot 18 weken elke dag meerdere malen bloedingen heb gehad met af en toe kramp en steken. Ze hebben nooit een verklaring gevonden... Maar heb nu gewoon een kerngezonde 6 jarige rondlopen. Het hoeft dus echt niets te betekenen!!

Ik duim voor je

Hoi meiden!

Nee het heeft zeker niet door gezet. Mijn zenuwen komen doordat ik vorig jaar precies om dezelfde tijd ook een lichte bloeding had met daarna wat bruine afscheiding steeds en toen bleek het een missed abortion te zijn. Toen kwam het vruchtje ook niet los, dus dat het bloeden nu niet doorzet geeft me helaas niet genoeg rust. Ik zal nog even moeten wachten. Ik probeer mijn echo een week te vervroegen, 4 juni houd ik echt niet vol...

Ik hoop echt met heel mijn hart dat het goed zit, maar mijn gevoel zegt helaas van niet....

Zo spannend dit!

Hoe gaat het met jullie? Al klachten?

Hallo meiden,

Ik heb helaas slecht nieuws. Mijn voorgevoel klopte.

Ik heb nog mazzel gehad ook! Had nog 2x keer gebeld voor een echo maar ze wilde me pas 4 juni zien. Maar mijn gevoel zei dat het niet klopte dus ben ik vanochtend naar de huisarts gegaan, die heeft me meteen naar het zkh gestuurd. Daar bleek het vruchtje buiten de baarmoeder te zitten. Als ik niet naar mijn gevoel had geluisterd had de eierstok kunnen knappen van groeiende vruchtje!!! Maandag even een paar klappen uitdelen! Pfff

Ik wil jullie allemaal een gezonde zwangerschap en kindje toewensen!

En laat mijn verhaal een les zijn!

LUISTER NAAR JE GEVOEL!!!!

Liefs!

Terug
Bovenaan