Zwanger, vriend nog niet klaar voor

Voor groeien heb je nog niet per see meetbare hartactie nodig. Het hartje kan ook nog net gestopt zijn of nog niet gemeten kunnen worden. Maar wat ontzettend naar. Ik zou zeker een second opinion vragen. Misschien zelf naar een echocentrum gaan en het dan zelf betalen. 
Heel veel sterkte. Zowel met de situatie met de vader als met dit nare nieuws. Heel rot voor je. Dikke knuffel

Hoi maaike,
Wat schrik ik als ik dit lees zeg. Ik krijg vooral de kriebels over ik dat hij eigenlijk al wilde stoppen. 
Maar je wil stoppen toch niet omdat je zwanger bent maar hij is er nog niet klaar voor dus moet het weg halen. Heel tegenstrijdig. 
Nu een week verder een echo gedaan. Kan ik hieruit concluderen dat je het kindje wilt houden? 
Hen je al met je ouders gesproken? 

De keuze om het te houden was al een tijd gemaakt ja. 

Gister avond met mijn ouders gesproken, heel goed gesprek gehad en ze willen me overal bij helpen. 
Ik ga een second opinion aanvragen voor een inwendige echo, omdat ik me er niet bij neer kan leggen. 

Wat een nare situatie zeg! En nu al helemaal met deze onwetendheid over de groei en hartslag. Ik hoop heel erg voor je dat de second opinion je antwoorden gaat geven en hopelijk ook in het positieve. 

Echter zou ik wel gaan nadenken of jezelf nog wel in deze relatie zou willen blijven? Want ikzelf zou niet in een relatie met iemand willen blijven wanneer 'wanneer het te heet onder voeten word' dat zijn reactie is dat de relatie al een tijd niet goed vind gaan, om jou op een emotionele manier weer de kant op te krijgen voor een abortus. Kies dan voor jezelf en hopelijk met een kindje

Wat sneu om te lezen van de echo! Ik zou zeker vervolgonderzoek willen om zeker te weten hoe het zit!
wel fijn dat je steun krijgt van je ouders, die zal je zeker hoe dan ook nodig hebben!
veel sterkte, ik hoop het beste voor je!

Terug
Bovenaan