Zwanger: wel/geen booster prik Omikronvariant Corona?

2e keer gevaccineerd net voor de start van ons icsi traject. Eerste terugplaatsing zwanger en booster met 30 weken gehad. Inmiddels 35 weken en een tevreden mama en baby.
Was er wel even 2 dagen moe van maar goed dat is inmiddels een bekend kwaaltje in het 3e trimester ?
 
[quote quote=10520805]Hey, ik ben nu 9weken3 d zwanger en ik twijfel enorm voor de booster prik. We zijn nog nooit zo ver geraakt in een zwangerschap.. we hebben de voorbije 2 jaar, 3 miskramen gekregen. Daarmee ben ik nog meer bang dat er iets zal misgaan.. heeft er iemand ook de booster genomen terwijl je nog niet zo lang zwanger bent? groetjes Isabeau[/quote]
Ik heb mijn booster met 12 weken gehad, ben nu bijna 15 weken zwanger en heb er alweer twee echo's opzitten (medische zwangerschap dus ik heb elke twee weken controle) en het kindje is helemaal in orde en ik heb helemaal nergens last van gehad op een zere arm na. Van de eerste twee prikken voor mijn zwangerschap had ik veel meer last. Mijn gynaecoloog was heel opgelucht dat ik de booster al gehaald had, zij is groot voorstander. 
 
Terug
Bovenaan