zwanger willen worden met OVERGEWICHT

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Zijn er hier ook meiden die graag zwanger willen worden en last hebben van overgewicht ?
Ik weeg nu 110 kg  en ben voor de 1e ronde bezig. Ik ben al de trotste mama van een dochtertje van 5.
Toen ik van haar zwanger wilde worden woog ik ongeveer 100 kg. Ik heb er toen 6 mnd over gedaan om zwanger te worden.
Ik ben verder wel heel regelmatig ongesteld.

Ik hoop snel reacties te krijgen !

En iedereen suc6 met klussen

hoi

ik weeg ongeveer 90 kg, ik ben altijd al zwaar geweest, ik eet altijd gezond, sport
dus ja gewoon zwaren botten, wij waren zwanger na ronde 4, onze zoon is geboren op 2.11.06 en zijn nu terug bezicht voor een 2de en nu in ronde 2 dus als je gezond eet en beweegt denk ik dat er geen probleem is

groetjes
Tess

die vraag is ook al regelmatig door mijn hoofd gegaan, wij zijn nu net begonnen met proberen zwanger te worden en ik heb ook overgewicht. ik hoop dud ook dat het snel mag lukken ook met overgewicht!wel ben ik bang voor het aantal kilos wat ik nog zou gaan groeien maar ik hoop dat dat goed komt!!!#
en ja misschien moet ik maar met bijvoorbeeld sonja bakker beginnen voor ene gezonden levensstijl!

groetjeS

hoi
nog eens Tess
ik was ook bang voor de kilos die ik ging aankomen aangezien ik nog maar aan eten ruik en al aankomt, maar dat was helemaal niet het geval ik was 10 kg kwijt als ik ging bevallen ik heb 7 maanden moet overgeven dus ja dat kan je ook hebben
mijn zoontje was ook geen lichgewicht hij woog 3,760 kg en was 53cm lang dus je ziet ik heb bijna niet kunnen eten maar mijn baby nam alles wat hij nodig had

groetjes

hoi meiden, ik heb ook overgewicht maar als je bezig bent met zwanger worden ga dan aub niet op dieet dat is niet goed. eet gewoon smorgens smidags en savonds dat is het beste en 2 stuks fruit, en sonja bakker ik heb gehoord dat dat niet zo goed is je moet je hele leven dat blijven eten als je dat niet doet dan komt het er 2 x zo hard aan..

sucses allemaal..

en ik zeg altijd maar als je goed in je vel zit dan komt het wel goed,,
kijk niet te veel naar anderen. niemand is perfect

groetjes sherina

nou dat is ook waar en ik zit goed en mijn vel en daarom kan ik ook niet de motivatie vinden om een dieet te volgen! vind het allemaal wel best zo, maar ja er mogen natuurlijk wel wat kilos af en inderdaad ik hoef ook maar te ruiken en ik groei al maar anders zijds hou ik ook wel van lekker eten dus tja ik weet wel waar het van komt, maar wil deze week toch een beetje beginnen met geen tussendoortjes meer en gewoon gezond eten dus ben benieuwd!

hoi nou sucses er mee en dat is indd beter dan streng op dieet,

geniet van het leven en eet wat je lekker vind..

groetjes sherina

Hallo meiden,
Ik heb ook best wat overgewicht, namelijk bijna 30 kilo en ik ben maar 1,64 lang. Ik ben er 22 mei voor naar de diëtist gegaan omdat ik ook sinds een tijdje niet meer tegen melk kan. Ik wou dus weten of ik gezond bezig was met de kalktabletten etc. Ik heb het een en ander aan adviezen gekregen waaronder een boekje met info en tips. Ik heb het advies gekregen om niet te gaan lijnen, maar om wel gewoon gezond proberen te eten. Ik moet zelfs meer eten dan voorheen om mijn stofwisseling te verhogen omdat ik zo te zien niet aan het minimum kwam. Wel werd me gezegd om meer te gaan wandelen, maar echt sporten ook niet. Je lichaam produceert dan een stof wat niet goed is voor de kleine, maar gewoon een beetje afvallen of alleen gezonder bezig zijn door wandelen kan geen kwaad. Ik heb het boekje digitaal (raak dat losse boekje zeker snel kwijt en mijn pc niet hahaha) dus als er dames zijn die interesse hebben, kunnen jullie me mailen via Sara_1979@live.nl

Succes allemaal!!

Liefs,

Sara

PS. Het bestand is nu nog erg groot, maar ik probeer hem kleiner te maken.

Terug
Bovenaan